Wednesday, April 29, 2009

::. Berdebar-debar Dalam Hati .::

Salam,
Huis! Pagi2 tadi lagi ummi dah berdebar-debar....
Tp, ummi sabarkan diri...
Tak kan lari gunung dikejar....
Dari hari tu lagi...Tp...
Bila buka jer....
Di tunda ke hari nie!
So....ummi tak senang duduk nie!
Walaupun dalam hati dah tau jawapannya!
Tp, nak juga tau kebenarannya!
Nanti ummi update lagi yer...
DiUpdate oleh Ummi pada pukul 2.10PM
Salam....
Ni kes malas buka topik baru...
Coz, kalo cite benda yg sama jer nanti...jadi cam diari pulak!
hehehehehe....
Sejak pagi2 lagi ummi cuba buka tak boleh!
Serve Down!
Pas lunch tadi....
Try buka...tara....
S
E
D
I
H
!
Harap maaf...ditunda lagi sehingga 30/4/09 selepas 12 tengahari!
huhuhu....
Ngape susah sangat!
Kalo nak bagi...bagi jer lah.....
Tp, tak per....
Apa yang penting.....Sabo....hehehehehe


10 kali peluk cium untuk Husna:

ku tak sempurna on April 29, 2009 at 9:38 AM said...

bukan ummi je yg berdebar2, teman pun sama ..

hikksss :)

Liana on April 29, 2009 at 10:01 AM said...

Ku tak sempurna...
Same ler kita yer... :)

Afne on April 29, 2009 at 10:30 AM said...

apa la benda yg seperais tu?

Noy on April 29, 2009 at 11:39 AM said...

wateva it is,all the best luck,k..nanti share us the suspense..

Liana on April 29, 2009 at 12:47 PM said...

Afne....
Tunggu....walau pun dah dapat rasa, tp...nak yg nyata gak! hehehe

Noy,
Tq Noy...InsyaAllah...

SyaNa on April 29, 2009 at 3:40 PM said...

ape ni?? nape aku tak tau ape2???

*muke org bz body*

Mamamanja on April 29, 2009 at 3:58 PM said...

apa menda yg kena tunda2 nih?? kete tunda ke hehehe

zureen @ mama on April 29, 2009 at 4:03 PM said...

APA bende yg ditunggu2 ni??confuse zureen..Surprise ke??he3

Liana on April 30, 2009 at 12:07 PM said...

Syana, MM & Zureen...

Waktu ummi jawab korang punya komen nie...kol 12.06th. Masih lagi tak de keputusan. Yg keluar sedang diselenggara.

Noy on April 30, 2009 at 2:32 PM said...

wah/...belum settle lagi suspense ni..tak sabar nak tau jawapan...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez