Sunday, October 26, 2008

Pergi Sekolah...

0 kali peluk cium untuk Husna

Salam,
Entry kali ni ada 2 citer....
Sejak dah pandai duduk ni... Husna memang semakin aktif.
Setiap hari tengok perubahan Husna...gembira sesangat!
Cam tak cayer.... 7 bulan lepas, insan ini ler yang asyid menyeliat dalam peyot ummie dia!
Kadang2 ummie dia cam nak nangis je...
Dia punya aktif....Huis....susah nak citer...
Sampai ayah Husna pernah kata...Yang tengok pempuan tu, peknen tak pegang peyot dia!
Relax je... Aku pulak! hahahaha....
Kejap2 pegang perot!
Ni citer Husna tunggu ummie dia bersiap nak gi kerje!
Husna pulak, awal2 ummie dia dah siapkan!
Pakai baju, lain...pada hal belom mandi tu! hahaha... Husna belom mandi...
Jap ye sayang... Ummie siap dulu...

Lambatnya ummie nak siap! Husna dah penan nie....



*************************************************************************************

Entry ke-2 pulak, Husna nak balik Ipoh!
Raya taun ni, lambat giler balik Ipoh!
Peristiwa tayar tertusuk kayu kat Lebuhraya Air Itam buatkan ummie dan ayah terpaksa tunda nak balik Ipoh! Coz, keadaan tayo yang tak bergitu elok!
Se, lepas balik keje....kami balik Ipoh!
So...tak de lah Husna dapat collect banyak duit raya...
Tp, adalah dalam RM 100++...
Ummi belum lagi masuk kan dalam bank pun...
hehehe....

Tu ler... Ummi dan ayah lambat beno....
Husna dah nagantuk dah ni....
Sorang pun tak nak layan Husna....
Tido ler....
ZZZZZZZZZ.....ZZZZZZZZ.....
Sekali toleh jer.... anak dara aku dah tertido dalam walker dia!
Memang masa ambil dari Taska tadi, mama dia kata Husna nak tido!
Sampai rumah, dia hapi je...
Bila ummi dgn ayah dia buzy berkemas, dia pun menjahit ler...
hehehe... Sori sayang....

Friday, October 24, 2008

Tolong Ummie lipat Kain....

0 kali peluk cium untuk Husna
Salam,
Ini ler pernagai anakku yang sorang ni...
Suka sangat main kain... Tido pun nak kain....
Sampaikan ummi nak lipat kain pun dia nak kacau je...
Bila letak dalam bakul kain, bukan tau takut!
Makin dia suka... Siap boleh gelak-gelak lagi!
Tak pe... Harap2 nanti dah beso rajin tolong ummi...
Ummi dia asyid buzy je memanjang...
hahahaha....


Thursday, October 23, 2008

Merangkak...

0 kali peluk cium untuk Husna
Salam,
Makin lama makin bersawang blog HUsna ni...
His...Ummi dan ayah dia buzy beno...
InsyaAllah, apa yang ummi dan ayah buat ni...untuk Husna dan adik2 (ops!!!)
hehehe... Mana ada...
Lain taun tak tau ler.... hahahaha... Abaikan ye...

Sekarang ni Husna semakin kuat merangkak.
Asal letak je terus tertonggeng dan merangkak...
Apa-apa ler sayang...Janji bahagia...


Husna yang cuma menarik kamre ummi dia... hehehe... tak dapat...

Permainan Husna... Suker benor dia kat remod tu! Siap boleh jilat2 Hahahaha...

Monday, October 6, 2008

Ayah Gi keje... Kena tinggal dgn Ummie

0 kali peluk cium untuk Husna
Salam...
Entry kali ni memang sedih giler...
Husna sejak dari hari pertama lihat dunia samapai ler usia 7 bulan nie.... memang rapat giler dengan ayah dia. Dia tau ayah dia ada ke tak....
So, aku masih lagi bercuti. Coz, Taska Husna hanya akan dibuka pada 7/10/08. Sebagai seorang ummie, aku ambil cuti utk jaga Husna....
Pagi tadi...elok je... dia.... Bila ayah dia pergi kerje je....
Dia mula memangis... Memangis cam org sakit sangat tu!

Sambil makan pun dia memangis.... Sedih betul kena tinggal dengan ummie dia. Sampai ummie dia pun naik hijau dibuatnya.... huhuhu.... Sedihnya... Alai hai anak omak......





Air mata Husna yang bergelinangan sambil makan tu, memang tak boleh ku lupa.... Rasa kasihannya... Cam kena dera dengan ummie dia je.... Huhuhuhu....
Anak ayah betul le ini budak!


 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez