Sunday, October 26, 2008

Pergi Sekolah...


Salam,
Entry kali ni ada 2 citer....
Sejak dah pandai duduk ni... Husna memang semakin aktif.
Setiap hari tengok perubahan Husna...gembira sesangat!
Cam tak cayer.... 7 bulan lepas, insan ini ler yang asyid menyeliat dalam peyot ummie dia!
Kadang2 ummie dia cam nak nangis je...
Dia punya aktif....Huis....susah nak citer...
Sampai ayah Husna pernah kata...Yang tengok pempuan tu, peknen tak pegang peyot dia!
Relax je... Aku pulak! hahahaha....
Kejap2 pegang perot!
Ni citer Husna tunggu ummie dia bersiap nak gi kerje!
Husna pulak, awal2 ummie dia dah siapkan!
Pakai baju, lain...pada hal belom mandi tu! hahaha... Husna belom mandi...
Jap ye sayang... Ummie siap dulu...

Lambatnya ummie nak siap! Husna dah penan nie....



*************************************************************************************

Entry ke-2 pulak, Husna nak balik Ipoh!
Raya taun ni, lambat giler balik Ipoh!
Peristiwa tayar tertusuk kayu kat Lebuhraya Air Itam buatkan ummie dan ayah terpaksa tunda nak balik Ipoh! Coz, keadaan tayo yang tak bergitu elok!
Se, lepas balik keje....kami balik Ipoh!
So...tak de lah Husna dapat collect banyak duit raya...
Tp, adalah dalam RM 100++...
Ummi belum lagi masuk kan dalam bank pun...
hehehe....

Tu ler... Ummi dan ayah lambat beno....
Husna dah nagantuk dah ni....
Sorang pun tak nak layan Husna....
Tido ler....
ZZZZZZZZZ.....ZZZZZZZZ.....
Sekali toleh jer.... anak dara aku dah tertido dalam walker dia!
Memang masa ambil dari Taska tadi, mama dia kata Husna nak tido!
Sampai rumah, dia hapi je...
Bila ummi dgn ayah dia buzy berkemas, dia pun menjahit ler...
hehehe... Sori sayang....

0 kali peluk cium untuk Husna:

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez