Monday, June 7, 2010

Shrek...FOREVER


Salam...
Siapa dah tengok Shrek Forever.... Sila angkat tangan...
unah..unah... hehehehe...
Ummi dah bawa HUsna gi tengok Shrek Forever nie...
Bolehlah dikatakan dia suka... Tp, Husna nie kan aktif...
So...memang ler berjalan ke sana ke mari...
Tp, dia memang suka cerita nie...
Bila tanya dia unah nak tengok cite apa...
Husna akan jawab... "Katun mata besar"!
Mata dia macam mana?
Mesti Husna buat tarik2 bawah mata dia agar jadi mata besar...
Kalo tanya lagi hidung dia macam mana...
Nanti dia letak tangan dia tutup hidung! (nak buat cam hidung shrek tu ler!)
hahahaha...lawak kan anak ummi nie...
So, siapa yang tak tengok lagi... Boleh lah tengok...
Tak rugi...penuh gelak tawa...sampai sakit perut!

3 kali peluk cium untuk Husna:

Afne on June 8, 2010 at 9:04 AM said...

waahhh.. husna dh tgk shrek 4ever?

Manjakusayang on June 18, 2010 at 10:36 AM said...

dah...best...

mama_umar_maryam on June 24, 2010 at 9:37 AM said...

tgk yg 3D ke kimm? bestnye..kitorg pon suke shrek

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez