Saturday, December 27, 2008

:: Cuti-Cuti Malaysia - Part ii ::

Salam,
Hari ke-2 di Cameron Highland....
Cuaca pagi ni ok jer...
Berangin dan segar...
Ingat kan nak keluar awal, tp kol 11 gak keluar.
Pastu Husna pulak mabuk lagi...
Dah le jalan jem, Husna pulak muntah banyak...
Last2 ayah patah balik, mandikan Husna dan ummie pun mandi gak
Coz, ummie basah separuh badan bak penangan muntah Husna...
huhuhuhu....
Kat Cameron ni, 1 habit kita org makan...
Asal singgah je, mesti makan 2 minum...
Dah ler mahal...
Bayangkan karipap 1 RM 3.00?
Kalo beso tak kisah ler... Ni..kecil jer...
Air Teh dia jangan tak caya, 1 teko yg kecil rasanya cukup utk 2 org minum tu RM 7.00 tau!
Kalo beli teh uncang baru RM 9.00.
Bawa balik minum lagi puas kan!
Ni kat depan pintu masuk kilang Bos.
Nama je kilang Boh, tapi beli teh dia sama gak harga dia dengan kat luar!
Sepatutnya, kalo beli kat kilang lebih murah kan?
Hehehe...Itu hanya andaian pengkritik yang tak bertauliah jer...
Sama tak muka kami...
Husna suke tau kalau ayah dukung cam ni!
Eh...Cam model Boh pulak!
Husna dengan Ummi pulak!
Ummie ni...cam tak kuat ler dukung Husna...
Dah ler beg Husna tu berat!
Kami balik ke apartment dalam kol 4 ptg
Malam nak jalan lagi....

0 kali peluk cium untuk Husna:

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez