Monday, December 8, 2008

:: Aidil Adha Pertama ...Wan Nur Husna ::



Apabila malam raya terdengar takbir berkumandang, hati ku sayu... Tak balik lagi tahun ni... Sekarang dah susah nak dapat cuti. Maklum ler... Aku kan org harapan sykt! hahahaha.....
Pertama kali Husna meyakan Aidil Adha.. Walaupun dia tak reti apa tu raya korban...dia tetap beraya juga!hehehehe...
Sejak lepas demam, dia kuat sgt tido...Sampaikan pagi raya tu... kejut tak mau bangun...Tengok ummi dia dengan sebelah mata je...pas tu sambung tido balik! His...his... anakku ni...
Sampai kol 9.00 pagi baru ler... dia nak bangun...tu pun muka tak puas hati je...
Pastu ... siap2 terus gi kajang...Ingat nak tunjuk lembu kat Husna!
Tp, sampai je...lembu dah siap disembelih....
lain taun ler sayang...




Husna dengan sesupu dia sebelah ayah dia! Sepupu dia nie berusia 3 tahun.... Tp, badan hampir sama beso dengan Husna... Hehehehe... Berat pun lebih kurang kot....

0 kali peluk cium untuk Husna:

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez