Sunday, December 20, 2009

::. 1 Tahun 9 Bulan

Salam...
N3 seperti biasa tidak bergambar....
Sekadar menceritakan perkembangan anak kesayangan ummi.
1 Muharam yang lepas, genab umur Husna 1 tahun 9 bulan...
Kan hari tu hari cuti... macam2 aktiviti kami sekeluarga!
Pagi tu, biasa jer.... Dok kat rumah kemas dan layan2 Husna.
Kami mula berjalan lepas solat jumaat.
Tujuan asal kami nak cari sweater untuk Husna.
Coz, next week kami ada rancangan Khas!
Percutian bersama keluarga...
Keluarga di Selatan dan keluarga di Utara akan bersama-sama bercuti-cuti...
Ops! Lari tajuk lah pulak... hehehehe....
Misi kami kali ni berjaya....
Semua barang utk Husna dapat di cari dan memang berkenanan!
Perkembangan Husna setakat ini....
Dr pemerhatian ummi, anak ini banyak cakap dan sangat periang!
Tp, pemalu terutama dengan orang yang baru kenal...
Husna lebih seles di rumah sendiri berbanding dengan rumah orang!
Sekarang ini, suka mengikut cakap2 atau perbualan dari cerita GENG, Barney & Kung Fu Panda.
Setiap stem dan jalan cerita Husna boleh ingat.
Ini termasuklah apa yang dikatakan oleh watak2 tersebut.
Bila dia tengok jer gambar watak tersebut, mula lah dia cakap2.
Tp, hanya pada sesetengah jalan cerita yang dia suka jer...
Tumpuan dia tajam dan dapat mengenal dengan cepat.
Bergitu juga dengan ingatan dia...
Suka memerhatikan apa yang orang buat.
Lepas tu dia akan meniru ler....
Sekarang ni, Husna suka benar main dengan handphone ummi yang lama.
Konon2 bisnes women ler tu... hahahahha...
Percaya tak kalo ummi kata, sejak dari lahir hingga ke usia Husna sekarang ini ummi tak pernah mencuci gambar Husna?
Ummi tak ada pun album khas seperti orang2 lain!
InsyaAllah, sebelum usia Husna 2 tahun ummi akan cuci gambar2 Husna.
Ok, sambung lain kali... ummi nak masak nie...




3 kali peluk cium untuk Husna:

Nana on December 20, 2009 at 10:53 PM said...

kimm husna sama mcm damia cepat ingt.dia suka gak tgk cite upin&ipin.
pastu ada 2,3 iklan yg mmg dia suka & dia tau apa dialog yg akn disebut lepas tu.wah kita tgk dia jadi mcm tkejut biar benar damai bole hafal apa ayt sterusnye

cintaKusayangMu on December 21, 2009 at 9:18 AM said...

kak...dh besar dh husna ni..kjp je masa berlalu kn..same la ngn darwishes xde album gmbr ..nk kena pilih gmbr edit pastu baru leh g cuci...xde masa la..nk kena spend 1 ari ngadap lappy lkps tu trus zassss g kedia gmbr..

Manjakusayang on December 21, 2009 at 3:44 PM said...

Nana...
Budak2 sekarang memang cepat ingat kan Nana! Kadang2 tak terlayan mulut anak2 nie...hehehehe

Qis...
wa...Husna ada geng ler... Tu ler kena dok 1 hari ngadap komputer pilih yg mana berkenan dan terus send utk prin kan...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez