Thursday, April 8, 2010

Avatar



Salam...
Siapa dah tengok citer Avatar nie...
Apa pendapat korang citer nie yer...
Ummi?.... Bagi ummi memang best sesangat...
Walaupun pada mulanya agak lembab!
Tp, bila dan 1/4 cerita tu...memang best sesangat!
Citer ni dah lapok kan... Rasanya dah tak ada lagi kat wayang kan....
korang tau tak...ummi ada peminat setia cerita Avatar nie...
Cuba teka siapakah gerangan dia?
hahahaha...
Confirm korang tau kan...siapa gerangan!
Betul...
Itu ler dia Wan Nur Husna...
Adoi hai... Lately memang gemar citer Avatar nie...
Husna panggil cerita nie vite "antu"..
Tak tau ler ummi dari mana dia dapat idea namakan cerita nie cite "antu"
Mungkin dia tengok pada gambar watak2 dalam Avatar nie kot...
Kadang2 bangun pagi dalam kol 5 @ 6 pun dia nak tengok citer Avatar nie...
Nak gi sekolah pun...sempat gak tengok Avatar...
Dia boleh tengok citer nie ...
haru..haru...anak ummi nie...
Avatar pun dia layan juga...
hehehehe....

3 kali peluk cium untuk Husna:

hanim yusra on April 9, 2010 at 2:04 AM said...

COMEL USNA SUKE AVATAR..

mama_umar on April 9, 2010 at 9:18 AM said...

kimm,kitorg lg ketinggalannn,blm tgk pon citer nih,heheh

beba on April 11, 2010 at 2:23 AM said...

mmg besh kan cerita ni..and ending pon puas hati..kitorang pon tengok lambat..kat umah jek..en.alif kecik lagi kalau nak bawak gi wayang..

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez