Thursday, January 22, 2009

:: Husna Kena Kurung ::

Salam,
Bila korang baca entry ummi Husna kali ni, agaknya apa korang fikir yek!
Mesti korang fikir ummie Husna dera anak dia kan.... hehehehe...
Sebenarnya ummie dan ayah Husna tak de ler kejam benor...
Masa sale tempohari...Masa shopping2 kat Anakku, ternampak benda ni...
Ummi Husna panggil "kandang baby" hehehe...
Harga asal RM 247.00. Potongan entah berapa tah...tinggal RM 99.00.
Terbuntang mata tengoknya...
Sebenarnya, rumah Husna ni, idok ler beso... Kecil jer... Walaupun 3 bilik, tp ruang tamunya
dan dapur bercatum...Apa yek org kata! Ruma ala-ala studio... hehehe....
So, suker ler budak cinonet ni! Sejak pandai merangkak dan meniti ni...
Habis 1 rumah dia keliling...
Paling dia suka kemas bakul sampah ummie dia...
Susu2 dia kat rak, makanan2 yang kat rak...Semuanya dia bawa lari...hehehe...
Paling geram tu, pantang jumpa apa2 yg kecil...
Pasti dia nak masuk dalam mulut...
Tujuan ummi dan ayah beli pun, utk keselamatan Husna...
Kalau jatuh tak sakit...
Lagi satu senang sikit ummi nak buat kerja...
Sambil2 main dengan Husna boleh ummie masak....
Bila Husna dalam tu, dia akan main2 dengan selamat...
Lega sikit rasanya...
Walau bagaimanapun, kita sebagai org tua kena pantau juga...
kegiatan dia...
Husna I love...

2 kali peluk cium untuk Husna:

zieha on January 23, 2009 at 12:23 AM said...

husna suka posing erkkk?

Liana on January 23, 2009 at 9:51 AM said...

Zieha,
Husna memang suka posing ler...
Kata mak cik dia, ni ler padahnya baru2 lahir di ajar dengan kamere. hehehe...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez