Monday, January 26, 2009

:: Sekali Lagi Cuti2 Malaysia ::

Salam,
Seperti yang ummiHusna janjikan... tara....
Kami selamat mendaki pucak Genting Highland. Hehehe... Bukan daki pun... Kami naik skyway...
Awal pagi kami naik kereta ke Genting.
Sampai sana, memang dah menjadi rezeki kami. Coz, barisan dah ler panjang, tp disebabkan dia orang buka kaunter lain, so dapat ler cepat dan potong Q... Tp, potong Q dengan arahan yer...
Kami tak pun main outdoor game... Mana tahan...Ada kang beku kami semua...
InsyaAllah, lain kali kalau pergi lagi boleh lah kami main outdoor game...
Aktiviti kami cuma indoor game dan jalan2 kat dalam tu jer...
Kami pun tak pergi lama pun...
Ini suasana semasa di atas sana... Cuaca memang sejuk giler...
Berkabus jer... Sampai cam hujan renyai... Siap boleh rasa kabus tu....
Bila keluar jer...cam dalam petia beku jer...
Husna yang keletihan mengamuk. Coz, dia nak tido...Akhirnya tertido juga...

Bila dalam skyway nak turun balik Husna dah pun terjaga dari tidonya yang lena....


Pandangan dari dalam Skyway. Cantikan?



Husna dan ayah. Entah apa ler yang dia gelakan tu...



Husna dan ummi....

Lagi...Gambar Husna dan ummi.....

Suasana semasa kami di dalam skyway..... Riuh rendah dan hepening jer...Pada mulanya Tok abah takut gak naik skyway nie... Tp, masa nak turun ni...Tok abah biasa jer....

Ini kenangan kami bertiga di dalam skyway....

Biarlah hubungan ini kekal abadi sehingga ke akhir hayat...
Ummi sayang ayah dan Husna...
Ok, sampai di sini sahaja.... Banyak cerita semasa di Genting ini...Tp, biarlah ia menjadi memori kami sekeluarga...
Kesimpulannya....Seronok sangat kat Genting ni tau.... Jom ler kita Cuti2 Malaysia....

0 kali peluk cium untuk Husna:

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez