Monday, January 5, 2009

:: Juala Jimat Malaysia ::

Salam....
Ini kisah pertama Husna selepas tahun baru....
Hari ni cadang nak gi jalan2.
So, nak cepat siap...MAsukkan le husna dalam boya tu.... Tak tau ler korang tau tak apa itu boya!
Tp, org Johor tahu boya. hahahaha....
Ummi dan ayah memang cukup berkenan dengan benda ni!
Pernah ternampak kat Tesco. Harga dia... huhuhu... 100.00++
Sekali tengok kat C4, RM 49.90...Apa lagi...terus ambil 1....
Beso dan puas hati.
Jenuh ler, ayah Husna mengepam boya ni!
Tengok ler... dengan rambut dia yang panjang tu!
His...anak ummie....
BAngun tido comot bebenor!
Sib baik dah mandi... Kalo tak, masyam...
hehehehe....
Senyuman je..... BAiknya anak ummie...

Petang tu, kami gi Ikea.... Sesaja jalan2 tengok perabot.
Maklum ler...nak beli rumah belum siap!
So, tengok2 je ler...
Sebelum tu gi The curve.
Gi butik anakku... Hari ni last day Jualan Jimat MAlaysia.
Utk sale kali ni, ummie dan ayah kurang shopping barang Husna!
So, kali ni gi Anakku nak beli buggy Husna.
Coz, susah kalau bawa stroler tu
Berat dan beso! 1 bonet kereta muat stroler dia je!
Pilih punya pilih, berminat yg ini...
HArga murah je....
Tp, tetap bersyukur...Ini rezeki Husna...
Ayah yang baik hati belikan... :)


Husna dengan kereta baru...
Dapat je kereta baru, kereta lama terus simpan...


Cuma tengok anak daraku ini....
Comel sangat kalau dia ketawa cam ni....
Entah apa ler yang dia gelakkan tu!
Aksi gadis melayu terakhir....
Ala...sopannya anak ummie...
Love u so much....

Petang tu kami balik agak lewat. Nak dekat kol 6 juga ler....
Adoi... Letihnya kaki...
Cam nak patah!
Mana taknya... Dr The Curve ke Ikea dan terus ke Tesco....
Cam Marathon....
Balik semua lepak dan tertido kepenatan!

0 kali peluk cium untuk Husna:

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez