Thursday, July 16, 2009

::. Husna oh Husna .::

Salam,
Ummi tak tau nak update apa benarnya...
Tp, hari ini ummi nak cerita pasal Husna.
Husna tak sihat... So, terpaksa ler ummi ambil EL hari ini!
Sejak balik sekolah semalam, sampai ke waktu ini Husna tak nak makan dan minum.
Terutama minum susu!
Hanya minum vitagen dan sumi ajer...
Husna asyid masukkan tangan dia ke dalam mulut aje!
Bila cek, tak ada pun alser ker apa!
Rupanya ummi tak perasan gusi Husna bengkak!
Gigi geraham dia nak tumbuh!
Tu sebab dia tak nak hisap susu tu!
Kasihan dia ummi tengok...Merengek lapar jer...
Waktu ummi buat N3 ini...Husna sedang tidur lena.
Malam tadi, boleh dikira ler...berapa jam dia tidur!
Asyid menangis jer... Pukul 2 pagi bangun beri dia makan sumi dan minum vitagen!
Itu aje makanan yang boleh masuk sekarang nie!
Pagi tadi ummi dengan ayah dah bawa Husna pergi jumpa doktor!
Doktor cuma cakap kuman jer!
Sebab tu, gusi dia bengkak. Dia suruh beri makanan yang sejuk macam aiskrim ataupun makanan yang telah di masukkan dalam peti ais!
Sedih betul ummi tengok keadaan dia!
Ummi nak menangis, bila dia minta roti dan nak makan dengan sedapnya!
Bila dia gigit jer roti tu! terus dia menangis!
Pada anak ummi yang kuat semangat nie...
Ummi doakan semoga Husna cepat sembuh yer...
Nanti makan banyak2 tau!



6 kali peluk cium untuk Husna:

Nana on July 16, 2009 at 1:40 PM said...

damia plak xmau mkn, nsb baik susu nak.

zureen @ mama on July 17, 2009 at 8:46 AM said...

Kesian husna..Yelah kalau gusi sakit memang susah nak mkn..

cintaKusayangMu on July 17, 2009 at 3:14 PM said...

husna smoga cpt sht ye....mkn byk2 tau lps ni

rosmona on July 20, 2009 at 1:09 PM said...

ala tiannyer die.. takper2.. kalo tak buat salah, kite takkan tau mcmane nk buat benda yg betoi.. betoi tak ummi??
kira ok la tu.. husna membesar sbg kanak- yg normal.. jatuh, terhantuk, luka.. lumrah kehidupan seorang kanak2..

Liana on July 20, 2009 at 6:36 PM said...

Nana... Sekarang nie...susu tak nak ler..Cam ne tu? Hari2 minum soya dan air kota dutch lady!

Liana on July 20, 2009 at 6:38 PM said...

Zureen...Tuler... Kasihan tau masa tu...

Mummy Qis, Alhamdulillah...Husna dah sihat...

Mona,
Betul tu... Itu lumrah kan...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez