Thursday, July 9, 2009

::. Sedih .::

Salam...
Hari ini sedih buat ummi.
Sebenarnya dah lama dah terasa dan sedih sangat!
Tp, malas nak ambil pot!
Tp....hari nie...bertambah lagi kesedihan.
Pagi2 lagi dah bercucuran air mata!
Mungkin orang kata tak tahan dugaan!
Tp, siapa pun dalam keadaan sekarang, pasti akan terasa....
Seharian badmood yang tersangat!
Mengapa? Kenapa? Tak usah ler tanya....
Kalo ada sesiapa yang terasa, dan perasa....
Mungkin tau sebabnya kot!
Ummi tak salah kan sesiapa. Itu hak masing2.
Cuma...ummi muskil sikit.... Kenapa macam tu sekali!
Ummi perasa benda nie... Tp, malas pikir2.
Tak per ler....
Siapa ler ummi di sisi-sisi mereka.



7 kali peluk cium untuk Husna:

zureen @ mama on July 9, 2009 at 9:47 PM said...

Janganlah sedih ummi..(sedih plak zureen membacanya tadi..)

SyaNa on July 10, 2009 at 9:02 AM said...

nape ni kimmi??
ape pun terjadi harap bersabar ye..

Jiey^Mien on July 10, 2009 at 9:44 AM said...

sabar.. sabar.. sabar..
sedih, gi jauh2.. jangan kacau ummi..

Afne on July 10, 2009 at 10:42 AM said...

bykkn sbr ye kimm. hdp mmg byk ujian. takpe, igt husna kang mesti happy kan?

~Atie+Farid~ on July 10, 2009 at 11:31 AM said...

ummi...janganle gini....

sabar n tabah ye......

tengok muka husna..pastu sejuk hati ummi....sabar ye

Liana on July 10, 2009 at 11:52 AM said...

Pada kawan2 semua...Zureen, Syana, Jiey, Afne dan Atie...
Tq sangat2 yer... Saya tak apa2. Bila pandang Husna saya jadi kuat. Ada sikit masalah yang ummi rasa terlalu penant berpikir. Ditambah lagi masalah kat office dan kerja yang melambak2! Mau menangis jer seharian.... Hehehe...Hari nie saya say ok sikit ler...Tq yer...

kakchik on July 10, 2009 at 9:31 PM said...

assalamualaikum ummi,
semoga ketika komen kakchik masuk, ummi sudah semakin tenang dan ceria.
kehidupan kita ni ummi, memang akan selalu diuji. kadang-kadang kita tidak sangka-sangka.
insya-Allah ummi akan lebih kuat selepas berjaya menempuhi ujian ini.

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez