Wednesday, July 8, 2009

::. Mentadak Mentadu, Macam... .::

Salam....
Kawan-kawan semua,pernah tak dengar lagu nie :
"Mentadak mentadu, macam mana....
dia tido?
Sebenarnya ummi nak nyanyikan lagu nie buat my Husna....
Mentadak mentadu...macam mana Husna tido...
MAri kita tengok....
tarra....
Ini hasil budak penat yang tertidor....
/
/
/


Muka insan yang ummi amat sayang dan rindui sentiasa.
Walaupun selalu kena mara dan kena babap! muah...muah...

Auntie2 semua...ayu tak saya tido...
Ini aksi paling sopan yer....
Ummi pun tak pasti...mengapa...
Sejak dua menjak nie macam2 gaya tido dia buat!
Sehari sebelum Husna tido gaya nie...
Pukul 2.00pg dia bangun dan tido kat perut ayah dia!
Ummi dah mengantuk, tengok tanpa ada perasaan.
Cuma bayangkan, kepala husna kat perut ayah dia...dan dia tido menonggeng!
hahahahaha..... Lawak dan sweet jer rasanya....
Ummi tanya juga kat mak, mak kata mungkin sedap bagi dia tido cam tu!
Selagi tak tutup hidung dia...ok jer...



3 kali peluk cium untuk Husna:

zai@umiaiman on July 8, 2009 at 10:29 AM said...

bila makin besar anak kiter makin mcm2 gaya dia tido.. aiman pun cm gitu.

rosmona on July 8, 2009 at 1:17 PM said...

kak, org kate kalo anak tido cenggini mgkin kecacingan. tp saye tatau la takat mane kebenarannye..

Liana on July 10, 2009 at 11:40 AM said...

Zai,
Betul tu! Dulu, kadang2 tido meniapa. MAcam2 ler gaya...

Mona, Pernah juga dengar. Ingat nak try jumpa doktor. Nak tanya pasal ne...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez