Tuesday, September 29, 2009

:: Jusco Tebrau ::

Salam....
Ni, kisah masa beraya di Johor...
Almaklum... ummi tak dapat beraya ke rumah saudara mara.
Maklum ler... Balik Johor dah lambat. So, semua pak cik dan mak cik dah sibuk beraya di kampung mereka pulak!
So, kami beraya di shopping complex ler...hahaha
Ni, hari Jumaat raya ke-7.
Sementara menunggu ayah Husna gi solat Jumaat...
Isteri dan anakanda yang disayangi pergi ke Jusco Tebrau!
Tak ada apa yang di shopping pun.
Jus jalan2 dan makan2 sambil cuci2 mata.


Ini, ler rupa budak yang seminggu tak makan.
Sejak dari hari Sabtu sebelum raya tu...
Husna makan memang sikit!
Sangat2 sikit! Susu pun kurang.
Bila balik Johor jer...kuat pulak dia makan.
Tp, tu ler... dia memang berdikari sungguh!
MAkan pun nak suap sdn! Adoi... ummi turutkan ajer lah!
Ini pulak, aksi budak lapar menanti hidangan dia sampai!




Sejak dah beso ni... Husna pantang nampak benda2 nie semua...
Asal nampak jer... mesti dia sebut... "manya" @ taman
PAstu dia sebut "nak..nak..nak..."
Selagi tak bagi, selagi tu ler dia sebut! huhuhu...
Habis gak ummi dia RM 11.00.... huhuhu.....




3 kali peluk cium untuk Husna:

SyaNa on September 29, 2009 at 2:25 PM said...

husna nk makan kt soping complex je ummi..takmo mkn kt umah
mokekeee

Liana on September 29, 2009 at 4:09 PM said...

Syana... cam tu ker? Habis ler...ummihusna...hahahaha

mama_umar on September 30, 2009 at 9:34 AM said...

heheheh, tp ttp menten pipi tembam husna

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez