Tuesday, August 4, 2009

::. Cuba teka ? .::


Salam....
Cantik tak gambar di atas?
Cuba kawan2 teka...apakah bendanya itu?
Nak tahu jawapan?
Scroll... Ke bawah...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Sebenarnya.... Itu adalah.... Tart nenas....
Nampak macam sedap jer kawan2
Rasanya kawan2 sanggup tak nak makan tart nenas nie?
Pandangan ummi? huhuhuhu...Tak sanggup!
Lawa weh.... Sungguh kreatip itu orang!
Selamat menjamu mata yer...korang!
Dah selamat makan2... hehehe

7 kali peluk cium untuk Husna:

Nana on August 4, 2009 at 1:32 PM said...

tu dia..tat nenah kalerpul sungguh.hehe

Afne on August 4, 2009 at 4:31 PM said...

afne dh order choc cookies sebalang nk secepat mungkin haha takut tak sempat mkn sblm deliver kang..

cistat je lom merasa ni.

SyaNa on August 4, 2009 at 4:40 PM said...

kimmi order kt mana ni??
cute la

Liana on August 4, 2009 at 5:41 PM said...

Nana, sungguh kalerfull kan...comel..

Afne, wa...bagus...awal2 dah makan kuih raya yer...


Syana,Kimm google jer... Tp, dia dah buka untuk raya nie.. Tak ingat website dia ler... Coz, kimm just ambil gambar dan tepek kat sini :)

zieha on August 4, 2009 at 8:55 PM said...

sedapnyer...tu kira booking utk raya deh..vely kelerpool:))

mama_umar on August 5, 2009 at 10:20 AM said...

buat hiasan kt atas meja pon cantek,ekekeke,mcm manis je tgk biskut2 tuh,yum yum

Liana on August 6, 2009 at 9:32 AM said...

kak Zieha,
hehehe...saya tak beli pun kak...tp, kalo wat hidangan masa raya...mesti laku kan!

Mama Umar,
Tengok cam manis..Memang cantik buat hiasan :)

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez