Friday, August 14, 2009

::. Mr. Mama .::


Salam.... Hari ni, ummi tak ada mood ler... HAti asyid ingat kat rumah jer... Cam windu sangat kat budak kecik tu! Hari ini juga buat pertama kalinya budak kecil tu dok dengan ayah dia selama 1 hari! hehehe... JAdi ler ayah dia Mr. Mama! Pernah kan tengok cite Mr. MAma?
Ummi tau, ayah dia boleh jaga. Tp, entah ler... Hati ummi meronta2 nak balik rumah! Serabut kepala memikirkan apa ler budak kecil tu buat! Coz, budak nie manja sangat! Ayah dia turut jer...apa anak dia nak! Entah apa ler anak ummi nie makan! Pagi tadi dah ler ummi dia tido tak sedar diri tahap gaban! hahahaha.... Tak tau ler...cam orang ambil pil tido jer... Udahnya makan roti jer 3 beranak sebelum ayah hantar ummi pergi office! Tp, ummi dah pesan kat ayah. Suruh beli nasi lemak atau mee untuk ayah dan husna makan! Pesan gak kat ayah.... Kalo dia mengamuk, ajak tido kat bilik! huhuhu.... Minta maaf yer sayang... Ummi memang tak dapat teman kan Husna! Cuti tak ada! Kalo ambil cuti lagi, raya nanti... alamat ler tak boleh raya! PAstu... kalo ada interview? Cam ner? huhuhu.... Risau...risau.... Ummi tau anak ummi budak baik kan.... JAngan nakal2 yer... Nanti boleh main dengan sepupu Husna.... Ummi sayang Husna dan ayah. Petang nanti kita jumpa yer....






1 kali peluk cium untuk Husna:

ku tak sempurna on August 14, 2009 at 4:22 PM said...

mr mama tu pandai masak tak??

klu pandai, untung ummi... balik boleh terus makan.. hihihi :D

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez