Saturday, August 15, 2009

::. Tahniah .::

Salam....
N3 ummi pagi tadi ceritakan tentang Mr. Mama kan....
So, ummi nak ucapkan Tahniah kepada ayah Husna.
Coz, berjaya menjaga Husna hari nie!
Hehehe...macam ler selama nie tak pernah jaga kan?
Benonya ini pertama kali Husna tinggal dengan ayah seharian.
Selalu hari sabtu...separuh hari....
Ambil ummi petang tadi...siab belikan husna roti dan air jambu batu!
Makan ler anak dara tu dengan ayah dia....
Huhuhu...sedih jer tengok....
Ummi tau, mesti ayah penat melayan kerenah anak dara sorang nie!
Sekarang nie...dua2 dah tido...
Awal lagi, dua2 dah hanyut....
Ummi masuk bilik pun tak sedar....
Kepenatan betul!
Tahniah ayah!
Ummi sayang sangat kat ayah dan Husna.....
--------------------------------------------------------------------------------
Nak cerita pasal Husna pula,
Dah dua hari dia dapat words baru lagi....
Dia dah pandai sebut : Betui...betui... (bila tengok Ipin Upin)
Selain dari words baru...
Husna sudah boleh meniru aksi orang!
Sekarang juga, kalo orang menyanyi...dia pun nak menyanyi!
Tp, biasa ler...dia menyanyi dalam bahasa german dia...
Rasanya masih lagi belum berbunyi jelas pun lagu2 yang dia nyanyi!
Sekarang dah pandai letak baju kotor dalam bakul baju!
Semaki hari, rutin ummi dan ayah semakin sibuk...
Sibuk dengan melayan kerenah si anak yang sangat comel....
Ok, itu sahaja... Ummi nak siapkan melipat kain dan menyidai kain nie...


8 kali peluk cium untuk Husna:

SyaNa on August 17, 2009 at 9:11 AM said...

betui..betui..hahaaa comel nye

mama_umar on August 17, 2009 at 9:39 AM said...

liana, zt pon camtu jugak, kene percaye abis kt hubby utk jg anak,klu x nk anta kt sape lg kn? xpelah..bkn org lain pon :) papa die jugak

Nana on August 17, 2009 at 10:40 AM said...

hehe..bjaya ayah husna menjaga ek,
kita penah gak ayah damia jaga seharian, tapi kan dia main pakai je baju dok umah g jenjalan..hehe...

rosmona on August 17, 2009 at 12:42 PM said...

tahniah... tahniah...
bkn alasan kaum lelaki tidak mahu menjaga anak kan ummi...

Liana on August 18, 2009 at 11:47 AM said...

syana...hahaha

mama Uzma, tu ler... suah juga kalo sesekali scholl dia tutup.

Nana, hehehe... Ni pun sama gak! PAkaikan baju yg mana dia rasa cantik jer... Sib baik tak gi mana2...

Rosmona, hehehe...betul tu...

noreen-bulan on August 19, 2009 at 12:27 AM said...

tahniah yer en.somi...
nie yg buat umi tambah sayang yer tak...he3

zieha on August 19, 2009 at 1:12 PM said...

salam liana

heheh..sekali skala bagi homework kt papa husna apasalahnya..hik3x

Liana on August 19, 2009 at 5:48 PM said...

Noreen... hehehehe.... Mesti ler sayang kan...


Kak Zieha.... HAhahaha...Homework yer... TAu tak per...Bukan selalu kan....

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez