Saturday, November 14, 2009

::. Anak ummi ker.... anak ayah? .::

Salam...

Hari ini dah masuk minggu ke-2 ayah Husna buzy sesangat!
Semalam ayah balik pukul 2.30 a.m!
Ummi dah tido dengan Husna...
Itu pun kami tak tak tido kat bilik, kami tido kat ruang tamu jer...
Husna pulak, malam tadi budak yang sangaaaaat baik!
Sambil2 tengok GENG, dia mamai2 dan tido dalam 9.15 pm.
hehehehe... Bestnya...dapat ler ummi tengok Nur Kasih!
Kalo tak...mesti Husna cakap...
kak...betul...betul... Sambil tunjuk2 tv!
hehehehe..... Tq sayang.... Ummi tau Husna budak yang baik...
Dalam kol 10.30 gitu...Husna merengek dan mula menangis...
Dari pelahan sampai ler kuat!
Pastu siap panggil ayah...ayah...
Puas ummi pujuk tak nak diam juga....
Bagi susu pun tak nak...ummi pangku pun semakin kuat menangisnya!
Huhuhuhu... Macam ummi pulak yang nak menangis!
Lama gak Husna menangis...
Dia mencari ayah dia... Bila dia kuat menangis...mesti dia sebut ayah...ayah...
Dalam 15 minit gitu... dah pelan sikit Husna menangis!
ummi baringkan... dan dia mula nak menangis kuat!
Pastu ummi terus bagi susu... terus senyap... Alhamdulillah...
Dalam hati ummi, ayah juga dia cari...
Husna memang sejak dari dalam hari sampai sekarang...
Kalo ayah tak de, memang dia cari....
MAlam2 tido dengan ummi...Ummi yang buat susu!
Ummi yang jaga dia tido...
Tapi...
Dalam tido selalu panggil2 nama ayah!
Sampai nangis2!
huhuhu... anak ummi ke.... Anak ayah nie....



6 kali peluk cium untuk Husna:

cintaKusayangMu on November 14, 2009 at 11:50 AM said...

husna...mcm2 ye skrg..ksian ummi dia nk rest xdpt...xpee kak...smntara sorg je ni..nnt dh ader adik pandai la dia tu...anak ayah la tu..hehe

Ayu Jaffar on November 14, 2009 at 12:09 PM said...

kim,
budak2 memang camtu! rindu kat ayah dia la tu... ummi kan selalu ada dgn dia! ce kalo ummi pulak bz...msti dia cari kannnn :p

Afne on November 14, 2009 at 2:08 PM said...

takpe.. husna ikut ayah. nnti adik ikut ibu dia plak hehe

zieha on November 14, 2009 at 6:56 PM said...

sama la mcm k.zieha..kalau apa2 mesti cari baba dia..alah..husna sayang tu kat ummi dia..cuma rindu tgk ayah tak de kat rumah..biasa ada kat sebelah kenns,,hehehehe

mama_umar on November 16, 2009 at 10:45 AM said...

husna ni mmg manjeee..adek baby pon nanak yee..hik3

Manjakusayang on November 16, 2009 at 5:27 PM said...

Qis,
Tu ler... memang anak ayah tu! huhuhu... Kalo ada adik ler, cam ner lah agaknya dia!

KAk Ayu,
Ayah dia memang buzy skrg nie... Tu yg semakin nampak yg Husna memang anak ayah!

Afne...
Hehehehe... InsyaAllah....

Kak Zieha...
Tu ler... Selalu ada jer kat rumah. Tp, tetiba ayah dia selalu tak de...

Zety...
Memang manja giler... Sikit2 nangis! Kalo jatuh dr sofa pun dia pukul sofa! Sambil bising! Konongnya sofa ler buat dia jatuh! Pada hal dia yg tak reti dok diam!

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez