Tuesday, November 10, 2009

::. Tahniah .::


Salam...
Sebenarnya N3 ni dah lama ummi simpan...
Dari bulan lepas lagi! hehehehe...
N3 kali ni ummi gi majlis konvokesyen adik ummi di Melaka!
Nun kat atas tu rumah tumpangan yang kami duduk!
Memang best giler...dan sangat puas hati...
So, kalo sesiapa nak gi Melaka pergi ler dok kat rumah ni...
Nama dia : Asma Villa Bestari!
Harga ok ler... Kami ambil 1 bilik, boleh muat 8 org naru RM 150.00 ajer...


Gambar kenang-kenangan dengan mak dan abah...
Ini adik ummi yang ke-4...
Yang pegang bunga tu adik ummi yang ke-5...


So...Ini ler keluarga ummi.
Ada lagi 2 orang... Akak yang sulung dan adik lelaki yg no 3...
Punya ler tunggu lama...huhuhu
Ummi datang ke dewan tu kol 10.00 pg baru mula!
Pada hal...dia orang berkumpul kat sana dr kol 7.30pg! hehehe...
Adik ummi antara no giliran yang terakhir...
Kalo tak silap 800++ ler... kol 1 ++ baru siap...
Dapat gak ler ummi tengok kat skrin dalam dewan satu lagi....
Dan sekarang adik ummi mengajar di sebuah sekolah di Kota Tinggi...
Selamat menempuh alam pekerjaan...

5 kali peluk cium untuk Husna:

zureen @ mama on November 10, 2009 at 4:34 PM said...

Memang berpatutan harganya sbb boleh dihuni oleh ramai org..

Macam Zureen family 7org ..memang sesuai..he3

Liana on November 10, 2009 at 6:12 PM said...

Zureen...kalo nak gi nanti kita boleh bagi no phone. Memang boleh muat.. Kita tambah 1 katil, dan bawa toto...

zieha on November 10, 2009 at 11:10 PM said...

mmg jimat betul tido kat situ..nnti liana bagi la no tel ye..

zety on November 11, 2009 at 12:14 PM said...

tahniah adik kimm, wahh,best tuh rm150 utk umah sebesor itu

iDAN on November 12, 2009 at 11:30 AM said...

Tahniah! Buat Adik Ummi tu...

Nampak cantik & selesa rumah tumpangan tu! Satu hari mungkin boleh ke sana. Ummi kenalah letakkan kontak no tel pelbagai senang kut! kami mahu singgah di sana.

Melaka memang banyak tempat menarik!.

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez