Thursday, November 12, 2009

::. Baby ? .::

Salam...

Ini adalah perbualan antara anak dengan ayahnya yang dicintai...

Ayah : Husna... Husna nak baby?
Sambil main2 dengan Husna...
Iyer sejak akhir2 nie...Husna kan suka main...baby..baby...
Ummi dan ayah pun dia main baby...baby...
Husna jawab dengan lajunya ...
Husna : nanak! Sambil ketawa!
Ayah tak puas hati....
Ayah : Husna nak baby tak?
Husna : nanak..sambil geleng kepala!

Fahamkah Husna apa yang dia cakap dan ditanya?
Husna tahu tak baby tu apa?
Bila dilihat dengan sikap Husna yang "angin" 1 badan tu....
Tak sedia lagi untuk beri dia adik...
Biar ler dia faham dan betul2 tahu apa yang kita cakap!
Tp, bila tengok dia main sorang2 kasihannya anak ummi!
Macam malam tadi...
Ummi dah tertido...kepenatan!
Tinggal ler Husna main sorang2 sambil tengok Pengembaraan GENG!
Pastu di kejutkan ummi utk buka tutup mainan dia...
huhuhu... siannya anak ummi!
Tp, nanti dulu ler sayang...
Biar Husna bermanja puas2 yer....
Ummi dan Ayah sayang sangat kat Husna!


Note : Ketika N3 ini ditulis usia Husna 1 thn 7 bulan 3 minggu 4 hari

2 kali peluk cium untuk Husna:

Afne on November 12, 2009 at 5:06 PM said...

dh blh dh bg husna adik hehe. nnti bila adik lahir tentu husna dh bsr skit.

kimm, hana dpt adik masa dia 1 thn 11 bln. klu fikir peel anak yg on off ni mmg pening tp seronok!

hana tu pun klu org tanya dh mkn? mkn apa? dia slalu jwb.. bubur nacik.

Manjakusayang on November 12, 2009 at 5:39 PM said...

hehehe... Afne, dah boleh yer? Takut pulak dengar... Karang tak sempat nak pakai baju pulak! hehehe... Insyaallah, suatu hari nanti akan bertambah ler ahli keluarga :)

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez