Monday, March 1, 2010

::< Training >::

Salam...
Pernah tak dengar pepatah melayu kata "melentur buluh biar dari rebungnya"
So, kali ni ummi nak citer pasal Husna...
Nak lentur anak ni supaya jadi seorang kakak yang bertanggungjawab...hehehe...

 Ini ler Husna dengan "baby" barunya...
Ummi beli baby tu kat Johor...
Baby tu boleh menangis, ketawa dan panggil "mama..mama"



Ini latihan memberi susu kepada "baby"
Baby ni pantang pegang / pukul dia...
mesti dia nangis/ketawa gelak2!
bila nangis jer ummi suruh Husna bagi susu. Nanti senyap ler baby tu hisap susu...
Sampai ler baby tu tidur berdengkur baru boleh tarik botol susu dia!

Ini pula, latihan angkat baby...
hehehe... bila tengok Husna main dengan babydoll nie...
ala...sweet nya... Kalo dia betul2 ada adik cam ner yer...
Adakah Husna akan menjaga adik dia seperti dia jaga babydoll dia?
Coz, billa dengar jer baby doll dia nangis (ummi/ayah) yang goncang babydoll tu...
Mesti Husna cepat2 lari cari botol babydoll dia!
Bila ummi timang2 babydoll tu...Husna gelak sakan...
huhuhu... seronoknya...

3 kali peluk cium untuk Husna:

Jiey^Mien on March 1, 2010 at 8:59 PM said...

nanti2 jaga adik plak..
=)

rosmona on March 2, 2010 at 1:33 PM said...

traning elok2.. senang ummi nnti..

Manjakusayang on March 3, 2010 at 11:33 AM said...

Jiey...
InsyaAllah....

Mona...
Tu ler senang ummi dia nanti kan! Tp, boleh percaya ker itu budak? hahahaha

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez