Tuesday, March 2, 2010

::< Kucing oh...Kucing >::

Salam...
Citer ni dah lama berkurun...
Masa cuti CNY hari tu...
Tp, malasnya nak upload gambar...
Tu yang terbengkalai jer....
Ini ler kawan baru Husna bila balik kampung...
Nama kawan Husna ni belang...
Sebenarnya kat rumah Johor... ada 3 ekor kucing...
Belang, hitam dan tok tua.
Tp, yang suka dok dalam rumah belang dan hitam jer...
Tok tua bila lapar baru masuk rumah...
Si hitam pulak...tak suka orang pegang dia...dia suka bebas...
Kesudahannya...sibelang jadi mangsa...
Si belang ni kaki dia pincang! So, dia tak boleh lari sangat...
Tu yang kena paksa dengan Husna dan main dengan Husna...
huhuhu... ini ler budak yang pantang nampak kucing....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 
 
 






4 kali peluk cium untuk Husna:

::Leily | Ummi Alya Husna:: on March 2, 2010 at 1:26 PM said...

salam Liana..
ooo, Husna kat sana suke kucing gak ye..
Husna sini pn sama la, kena plak ade sekor yg. itam. die panggil pok itam.. =D.
kdg² kesian tgk pok itam kena buli.. ;p

Manjakusayang on March 2, 2010 at 5:37 PM said...

hehe... o...dua2 Husna suka buli kucing yer... Husna sini bila balik kampung jer dapat manja dengan kucing! Coz, kucing kat kampung siap mandi dan pakai bedak! hehehehe

Jiey^Mien on March 2, 2010 at 7:05 PM said...

ian plak blur bila nampak kucing..
:P

Manjakusayang on March 3, 2010 at 11:31 AM said...

hehehe... Ian tengah belajar tu Jiey...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez