Friday, March 12, 2010

::< Permintaan >::

Salam,
Kejadian ini berlaku malam tadi...
Bila ummi tengok kawan2 yang ada anak sebaya Husna dah punya adik...
Tetiba ummi rasa sedih...
Ummi rasa kasihan pula kat Husna...
Main sorang-sorang, cakap sorang2 kalo ummi dengan ayah sibuk... 
Ummi pun cakap kat Ayah Husna...
"Yah, kasihan tengok Husna main sorang2..Iyerlah...kawan2 sebaya dia dah ramai yang dapat adik!" Ummi cakap sambil tersenyum...
Ayah tanya Husna... "Husna...Husna nak adik tak?"
Tetiba HUsna cakap...
"nak adik...nak adik...nak adik..."
Mi...nak adik...
hahahaha...dah...sudah... Ummi gelak bila dia cakap macam tu!
Masa ummi tulis ni Husna dah tidor...
Ala hai Husna...Kamu masih kecil sayang...
Kamu masih perlukan perhatian ummi dan ayah...
InsyaAllah, ada rezeki ummi akan beri kamu kawan yer sayang...

5 kali peluk cium untuk Husna:

Afne on March 13, 2010 at 3:13 PM said...

hehhe.. husna dh pandai minta adik.

Manjakusayang on March 15, 2010 at 2:29 PM said...

hahaha... tu ler Afne... Tp, malam tu jer lah... Setakat ni tak ada lagi.

ahpai on March 17, 2010 at 10:36 PM said...

nnt husna mesti mntk lg tau!smpi dapat!hahahaha

mama_umar on March 17, 2010 at 11:02 PM said...

kimm, ahpai ni id husband zety,heheh,lupe lak nk sign out

Unknown on February 1, 2012 at 2:24 PM said...

大陸新娘 清潔公司 遊學 麻辣鍋 麻辣火鍋 火鍋吃到飽 盤纏銀兩 商務中心 宜蘭民宿 廬山住宿 廬山飯店 廬山溫泉 清境 花蓮民宿 花蓮住宿 吉安民宿 花蓮旅遊 花蓮民宿 澎湖民宿 房地產 新成屋 看房子 台灣房屋 東森房屋 永慶房屋 日月潭民宿 墾丁民宿 洗車 汽車美容 鍍膜 苗栗旅遊 商務中心 小型辦公室 辦公室出租 烏來溫泉 宜蘭民宿 酒店經紀 翻譯社 金瓜石民宿 九份民宿 港式飲茶 台北港式飲茶

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez