Tuesday, March 30, 2010

Alice In Wonderland



Salam....
Siapa dah tengok citer "Alice in Wonderland?"
Hehehe... ini ler kerja giler kami sekeluarga pada 17.03.2010
  Sesuatu yang kami tak rancang... Sekadar mencuba jer...
Ini ler pertama kali sejak husna dilahirkan...
Dan juga pertama kali bagi ummi dan ayah Husna sejak 3 setengah tahun yang lalu!
Apapun ummi bersyukur sangat2 bila Husna dapat berikan tumpuan pada cerita nie...
Rasanya lebih 70% dia menghayati cerita nie...
Bila nampak signbord kat tepi jalan tetang cerita nie...terutama gambar dia atas... di akan cakap... "Cerita kakak"!
Husna boleh bercerita tentang Alice in wonderland nie... Tp, antara faham dan tak jer lah!
Pandangan ummi tentang cerita nie... boleh ler...
Ummi bagi markah 4/5 lah...
So...hari rabu nanti...sesiapa yang belum tengok boleh lah tengok yer...



5 kali peluk cium untuk Husna:

Jiey^Mien on March 30, 2010 at 7:49 PM said...

dah tgk! mmg syok!
=)

mama_umar on March 30, 2010 at 8:09 PM said...

wahh dah berjaya bwk husna tgk wyg! kitorg ni baru nk 1st try bwk umar ..xtaula camne..nk tgk jumbo biru tuh

Manjakusayang on March 31, 2010 at 12:02 PM said...

Jiey... hehehe...best kan...seronok dan hepi...

Manjakusayang on March 31, 2010 at 12:09 PM said...

Zty... hehehe... tak sangka sebenarnya tau... Sekali bila dia beri tumpuan sepenuhnya... rasa seronok sangat!

beba on April 11, 2010 at 2:26 AM said...

woh...3 tahun setengah baru bule bawak pergi wayang kee...lama lagi la ni..2 tahun lebih lagi..huu...

nak sangat tengok cerita ni..suke la ngan johnny depp ni..dier pandai sgt berlakon..watak2 dier slalunye mmg unik... :D

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez