Thursday, February 4, 2010

::< Korang Ada Buat? >::

Salam semua...
Semoga hari ini lebih baik dari semalam...
Bila korang tengok gambar di bawah...
Korang rasa apa yer yang ummi dan ayah Husna cuba lakukan?
Tengok ler muka budak yang blurrrrr...
Dan terkedu melihat apa yang kami nak buat...



Sambung Gambar di bawah pulak yer...

*
*
*
*
*
*

Ini ler yang ummi teringin nak buat sejak Husna lahir...
Tp, tak dapat buat...sampai ler usia Husna nak masuk 2 tahun...
Last2.. Buat kat Genting masa 1/2/2010
Bukan kat KL tak ada...
Ada... cuma dah jumpa kat Genting terus ler buat...
hehehehe
Boleh tahan mahal ler kan...
Tapi tak ler beratus... hehehe
Tp, ummi memang nak buat coz utk kenang-kenangan...


Budak ni nangis jap bila kaki dia keras...
hehehe...
Tp, jap jer...
Coz, kaki dia tak boleh gerak kan...
*
*
*
*
*


Ini lah hasilnya...
Agak puas hati ler...
Tp, ummi rasa ini bukan rupa kaki Husna.
Coz, masa dia baru keluarkan tu...
Ummi perasan lain sikit!
Bentuk dia sama... Cuma mungkin dia tacap sikit...
so, jadi lah cam nie...




5 kali peluk cium untuk Husna:

zureen @ mama on February 4, 2010 at 1:31 PM said...

Wah! Comelnya, memang sesuai sangat untuk buat kenang-kenangan..

Mahal tak??

Manjakusayang on February 4, 2010 at 2:17 PM said...

hehehe... ok ler zureen... memang teringin... Yang ummi buat nie pakej lengkap. Dia kata tahan lama... Kalo kat Genting tu RM 40.00. Dia ada pakej Rm 30 dan RM 10. Kalo pakej yg nie dia ada waranty seumur hidup :) katanya...hehehehe

Nana on February 5, 2010 at 8:56 PM said...

xpenah buat tp teringin nk buat cuma xde kesempatan je..

cute je kan..

Manjakusayang on February 6, 2010 at 1:51 PM said...

nana...

memang kiut. Kejap jer buat dia.. dalam 15 minit jer...

Ayu Jaffar on February 10, 2010 at 4:47 PM said...

cute :p
kenangan tu kimmi..

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez