Tuesday, February 23, 2010

::< Tak Cukup Buku ker!! >::

Salam...

Kejadiannya ini sebenarnya berlaku pada 20/02/2010!
Anak kesayangan ummi memang suka menulis.
Macam2 dia tulis dan lukis!
Tp, malam tu ummi dia tengah sibuk melayan FB! hehehe...
Husna pangging ummi...

mie..mie...ngok..ngok...sambil gelak2...
Ummi pun datang dekat dia...
Sekali tengok...habis sebelah tanga dia penuh dengan peta dunia!
Ingat sebelah tangan jer...
Ghupenya..dua2 tangan dia penuh dengan peta dunia!
Tak cuku tangan...dua2 kaki pun sama tau!
Pastu baju dia pun sama!
Ummi ingin nak ambil gambar...tapi...
Tak sampai hati nak ambil... huhuhu...
Geramnya ummi...
Cepat2 ummi lap guna wet tissue!
Nasib baik pen tu guna ink basah!
So...senang ler sikit nak bersihkan!
Grrrrrammmmmmmnya...
Rasanya nak jer gigit itu budak!

3 kali peluk cium untuk Husna:

zai@umiaiman on February 23, 2010 at 8:41 AM said...

seb baik x conteng diding cm aiman...hmmm tp xper ler..budak tengah belajar tu..

Jiey^Mien on February 23, 2010 at 9:16 AM said...

comel jer..
=)

Manjakusayang on February 23, 2010 at 10:35 AM said...

Zai...
Kalo conteng dinding... habis ler...huhu...dah ler dinding tu putih :) Tu ler pikir dia tengah explored...

Jiey... tunggu giliran Ian yer... hehehe

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez