Friday, February 5, 2010

::< Melawan yer... >::

Salam...
Bila berbual-bual dengan anak dara ummi nie...
Kadang-kadang boleh buat ummi tergelak.
Kadang-kadang ummi terpikir...
huhuhu... Dah besar rupanya anak ummi!
hehehehe...

Kisah ini terjadi malam tadi...

Ummi : Husna ini apa? (ummi tanya sambil pegang stiker sponge bob)
Husna : Tengok jer buat tak tau... Sibuk main Upin!
Ummi cakap pula : Ni acop yer... (Coz sebelum ini memang Husna panggil spongebob ni "acob")
Husna jawab : Ukan... seponbob...
Ummi : Aik acob ler...
Husna : Kan... seponbob! sambil jeling ummi
Ummi : acop...
Husna : sambil pukul ummi... hey... seponbob!


hahahaha... melawan yer... siap jeling2 ummi lagi!
Itu ler anak ummi...
Banyak cakap dan suka pukul ummi...
hahaha...ummi selalu kena buli dengan Husna...
Husna...Husna...




4 kali peluk cium untuk Husna:

Jiey^Mien on February 5, 2010 at 6:19 PM said...

comel2..
sponbob..
=)

Manjakusayang on February 5, 2010 at 8:56 PM said...

:) comel yer Jiey... Tp, geram jer tengok dia bila dia jeling tu! Rasa nak gigit jer...hehehe

Ayu Jaffar on February 10, 2010 at 4:46 PM said...

kimmi, tak sabar nak menyembang dgn husna ke???? kak ayu kalo yaya start tanya KENAPA haaaaih rasa nk nyorok je :p

Manjakusayang on February 12, 2010 at 1:05 AM said...

Kak Ayu...

huhuhu...sekarang pun dah riuh serumah... Tp, kalo dia tak ada sunyi jer kan...
hehehe... jadi takut yer bila yaya bertanya :)

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez