Monday, February 22, 2010

::. ODP .::

Salam semua...

Kali ini ummi nak bawa cerita tentang ODP. Korang tau apa tu ODP? ha...tengok gambo di sebelah tu... Itu ler ODP!

Ummi dah pakai ODP ni sejak tahun 2008. Memang best ler ODP nie... Baunya...jangan ler cakap... Wangi, semerbak harum..Cam kasturi! hehehe...

Ummi cukup puas hati pakai purfeum nie... First ummi pakai yang kotak merah. Tp, ummi kurang suka coz bau dia kuat sangat! Pastu time tu ummi tengah peknen Husna.. So, tak ler suka bau2 yang kuat cam tu... Lepas tu Mr. Hubby hadiahkan yang warna hijau! Memang giler sedap bau dia! Ummi dah pakai warna hijau ni 2 kotak tau! Maknanya sedap ler bau dia! Baru2 nie ummi nak try jer.. ambil warna purple! Wah!!!! Ummi dah jatuh CINTA dengan warna purple! Memang menepati bau yang ummi hendakkan!

Sebenarnya ummi bukan ler agen. Tp, kalo sesiapa nak beli boleh jer... Ummi bagi harga yang berpatutan! Lebih baik jika beli 5 ummi bagi sekotak RM 30 dan free pos... So...sesiapa berminat beritau yer...

2 kali peluk cium untuk Husna:

SyaNa on February 22, 2010 at 5:01 PM said...

aku pn pakai ni kimmi
murah tp wangi lasting kan
mmg berbaloi2 :)
nnt da abis stok aku, aku btau ko ye

Manjakusayang on February 22, 2010 at 7:28 PM said...

o...syana ko pun minat gak yer...
Apa salahnya... memang berbaloi beli nie... hehehe

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez