Friday, February 19, 2010

::< Alhamdulillah >::

Salam...
N3 ke-2 untuk hari ini...
Just nak kongsi dengan kawan2...
Sebenarnya ada sesuatu yang terjadi hari ini...
Mungkin ada kawan2 yang rajin mengikuti cerita ummi sekeluarga... mesti pernah terbaca yang ummi tengah mencari kerja.
Alhamdulillah...
Akhirnya pencarian ummi dah berjumpa.
Walaupun bukan government tak per lah...
Yang tu kena usaha lagi...
Ummi bersyukur dengan apa yang ummi dapat nie...
Harap2 cabaran di tempat kerja baru boleh ummi hadapi dengan penuh kesabaran.
Ummi minta pada kawan2 doakan ummi berjaya hadapi cabaran di tempat baru yer...


10 kali peluk cium untuk Husna:

SyaNa on February 19, 2010 at 5:08 PM said...

keje kt ne kimmi??
tahniah ye..finally dpt gk ko lari dr situ ek
semoga sume nye ok kt tempat baru :)

rosmona on February 19, 2010 at 5:19 PM said...

good luck ummi...

semoga tempat baru memberi harapan n sinar baru..

AMIN..

kakchik on February 19, 2010 at 6:58 PM said...

Assalamualaikum Ummi.
Tahniah! Semoga Ummi menemui sesuatu yang bagus di tempat kerja baru. Selamat menjalankan amanah!

Manjakusayang on February 19, 2010 at 8:56 PM said...

Syana,
hehehe...akhirnya dapat gaksyana. Kerja kat PJ. Depan PPUM. tq dear...

Mona,
tq yang...
Amin...mudah-mudahan...

Manjakusayang on February 19, 2010 at 8:57 PM said...

wa'alaikum salam...

Tq kak chik.. Bergitu ler ummi harapkan.. Harap2 kali ini lebih amanah dalam menjalankan tugas :)

Noina on February 19, 2010 at 9:41 PM said...

yeke..alhamdulillah..rezeki anak kan..

Tahniah yek kak.. :)

Manjakusayang on February 20, 2010 at 12:18 AM said...

Noina...

Tq u... tu ler memang rezeki anak :)

Jiey Mien on February 20, 2010 at 10:14 AM said...

congrats dear!
=)

mama_umar on February 20, 2010 at 1:21 PM said...

kimm,congr8s!!zt pon azam thn ni nk tuka tmpt kije,tp xtaula dpt ke x,hehehe

Manjakusayang on February 20, 2010 at 11:10 PM said...

Jiey...
Tq dear...

Zt...
Teruskan usaha yer... hehehe... tq yer..

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez