Tuesday, June 9, 2009

::. Cuti Sekolah Bermula...maka...::

Salam....
Bila coti sekolah jer...mesti banyak kenduri kawin kan?
Time nie ler...bakal2 pengantin berebut tarikh!
Buka apa...senang nak ajak saudara mara datang bertandang!
Nie...kenduri kawin kawan ummi masa kat UM dulu.
Boleh ler kata kawan baik!
Tp, dia lagi rapat dengan en. hubby!
Maklum ler.... Adik angkat hubby!
Akhirnya Syatira Fatin selamat di ijab qabul kan bersama pasangannya.
Siapa yer namanya!
Lupa da....hehehe....
Gambo pengantin?
Minta maaf sesangat!
KAmi tak dapat sembang lama dengan pengantin.
Coz, mereka buzy dengan sesi2 ambil gambar...
So...layan jer gambor2 nie yer...


Hais... anak siapa ler nie yer...
Tak nampak pulak!
Ni sebenonya anak kawan baik hubby!
Anak medu dan fiza.
So, baru first time jumpa dengan anak dia orang nie!
Husna dengan jelingan dia.
Agaknya dia jeles ko...bila ayah dia dokong adik!
Tp, tak pulak dia nangis!
Cuma tengok jer lah!
His...his...TAk de perasaan ler....

hehehe....Husna main sembunyi2 dengan budak ketot tu!
Budak nie baru jer umur 7bln ++


Anak kesayangan ummi dan ayah!
Pada Syatira dan pasangan....
Selamat pengantin baru....
Semoga mahligai yang di bina kekal bahagia sehingga ke akhir hayat!
Semoga cepat dapat anak!


1 kali peluk cium untuk Husna:

Nana on June 9, 2009 at 5:57 PM said...

heheh comei nye cekak husna

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez