Tuesday, June 9, 2009

::. Jalan2 Cari PAsal .::

Salam....
Nie kejadia pada 31/5/09 yg lepas...
Sory yer...dah tersilap masukkan gambar...
Terbalik ler pula..
hehehe
Apa pun layan.... yer....

Gambar nie masa kat pesta makanan di PAndamaran, klang.
Sian itu budak!
Ingar dia nak main kat citu!
Tp, tak boleh coz, bawah umur....
So...tengok jer lah dari luar pagar.
Ops! lupa pulak!
Ummi jumpa mummy Qis kat sini.
Dia buka booth barang2 baby...
Dapat ler kenal2 mummy Qis kejap.
Hehehe....
Ada tak cam tengah bercinta?
HAhaha....
Tengah Husna melayan...kat tepi tu...
Datang ler budak nie...
Dengan ramahnya dia nak ngurat Husna...
hehehe....
Bukan ngurat benonya....
nak berkawan jer......

Ini ler destinasi pertama yang kami tuju.
Kenduri kawin rumah Chik.
Chik nie kawan hubby masa giler2 chating dulu!
Sampai ler sekarang masih berkawan....
Ni ler gambar ayah dan anak nya....

Ummi sayang pada ayah dan HUsna....


Pada Chik dan pasangan....
Selamat Pengantin baru....
Semoga kekal bahagian sehinggan akhir hayat.
Selamat menjalani bahtera rumahtangga.




4 kali peluk cium untuk Husna:

cintaKusayangMu on June 9, 2009 at 7:17 PM said...

k.kimm...rugi tul time tu xbwa kamera...klu x...leh la kita amik pic kn..huhhu...xpe..lain kali leh jmpa lg..

Liana on June 10, 2009 at 4:13 PM said...

hehehe...tu ler...akak bawa kamera, tp. tak terpikir nak ambil gambo...huhuhu...Lain kali yer...

Ayu Jaffar on June 12, 2009 at 2:55 PM said...

husna....
kecik2 dh ada boyprend ekkkkk :p

Liana on June 15, 2009 at 2:39 PM said...

kak ayu... hehehe...entah mamat mana tah tu yer...Tetiba datang nak gigit Husna benonya. Tp, tak dapat tangkap gambo masa dia nak gigit tu! Sib baik Husna ni garang!

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez