Monday, June 22, 2009

::. Father's Day .::

Salam,
Semoga hari nie lebih baik dari semalam...
Sepatutnya N3 nie semalam ummi masukkan.
Tp, ayah Husna buzy dengan website kedai kami tu...
So, ummi tangguh kan lah yer...
Ummi nak ucapkan :
Selamat hari bapa buat suami yang sangat2 ummi kasihi....
Ummi dan Husna sangat sayang kat ayah yer...
Sebenarnya ummi dah rancang untuk kita gi makan2
untuk menyambutnya.
Tp, bujet yang ada tu...terpaksa ummi simpan untuk pindah nanti.
InsyaAllah, next month ummi belanja ayah yer...
Untuk abah dan FIl,
Ummi ucapakan selamat hari bapa gak!
Buat abah....
Angah sangat sayang abah tau!
Lama kan angah tak balik kampung....
Memang buzy dan tak boleh cuti!
InsyaAllah, sebelum puasa angah balik...
Untuk FIL,
Selamat hari bapa....
Sy sayang abah macam abah sy sdn.
Ok...itu saje ucapakan untuk hari bapa yg sudah berlalu semalam (21/06/09).
Apapun pengorbanan mereka tak mungkin ummi lupakan...
Tq abah, FIL dan hubby yang dicintai...

5 kali peluk cium untuk Husna:

zureen @ mama on June 22, 2009 at 4:30 PM said...

Selamat Hari Bapa..

cintaKusayangMu on June 22, 2009 at 10:45 PM said...

dh lama ye kak xblk kampong...hape fathers day to husna's daddy...

Jiey^Mien on June 23, 2009 at 8:29 AM said...

baru je blk kampung ari tu.. next trip, maybe lepas raya la kot.. lama kan? =(

Liana on June 23, 2009 at 9:58 AM said...

Zureen,
Selamat bapa juga :)

MummyQis,
Lama...LAst balik bukan 3.

Jiey,
huhuhuhu...lama....

rosmona on June 25, 2009 at 7:48 PM said...

appy bapak day to all ayah2, papa2, bapak sedonia..

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez