Tuesday, June 2, 2009

::. 02/06/09 .::

Salam...
Hari nie 02/06/09...
Maka genab ler usia perkahwinan ummi 2 tahun....
Kami telah di ijab kabul kan pada 02/06/07


Ini ler gambo suamiku yang sangat2 di cintai itu!
Abang, I love u so much.
Ummi gembira sangat hidup di samping abang.
Suka duka yang kita harungi bersama....
Lebih mematangkan kita!
Ummi minta maaf sangat2 jika ummi ada buat silap!
Jika ummi, bukan seorang isteri yang baik!
Jika ummi, bukan seorang isteri yang sempurna!
Jika ummi, tidak dapat melayan abang dengan baik.

Ini gambar ummi masa majlis walimah urus.
Serba hijau....
Warna kegemaran ummi.
Walaupun majlis kita disulami dengan kedukaan,
Tapi ia tetap meriah....
Apa yang terjadi...biar jadi lipatan sejarah....
Semoga perkahwinan ini kekal bahagia sehingga ke akhir hayat, sihat walafiat, dipanjangkan umur, diluaskan pintu rezeki, dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah, Di tambahkan lagi ikatan kasih sayang antara kami berdua dan ditambahkan lagi keimanan kami berdua serta anak2.
Amin...
Apa? TAmbah anak?
InsyaAllah....
Akan diusahakan....
KAmi masih lagi belum menyambut aniversarry ke-2 kami nie...
MAklum ler...hari bekerja....
Susah ler sikit!
Apa yang penting ingatan dari si dia yang disayangi!
HAdiah?
Abang....abang nak apa yer?
Ummi belum beli apa2 untuk abang....
Apa pun...ummi harap....kawan2 semua doakan
kebahagiaan rumahtangga kami yer....
Time kasih pada semua...

11 kali peluk cium untuk Husna:

Jiey^Mien on June 2, 2009 at 9:19 AM said...

Happy anniversary dear!! Semoga kekal ke akhir hayat!!

mama tisya on June 2, 2009 at 9:20 AM said...

happy 2nd anniversary..smoga berbahagia disamping suami & ank tercinta...

upload ler lg gmbr byk2...tkpernh tgk gmbr kawin kim

~Atie+Farid~ on June 2, 2009 at 9:23 AM said...

Happy 2nd Anniversary....cantek nye kim mase kawin...beseri2....

moga perkahwinan kalian kekal bahagia hingga akhir hayat n dimurahkan rezeki kalian sekeluarga..

kim...bile nak bg husna adik?

Afne on June 2, 2009 at 9:35 AM said...

kimm, happy 2nd annivesary. bila nk bg husna jd kak long hehe..

SyaNa on June 2, 2009 at 10:47 AM said...

hepi anibesari kimmi
nnt kite dating lagi ye
nk blanje kimmi pulak

Mamamanja on June 2, 2009 at 11:03 AM said...

happy 2nd anniversary kimm. moga kekal hingga akhir hayat

zai@umiaiman on June 2, 2009 at 2:21 PM said...

hepi anniversary yer .. ummi...semoga bahagia hingga selamanyer... tahniah...
...........

Nana on June 2, 2009 at 5:39 PM said...

apy aniberseri cikgu & cikgu besar..moekekek...
semoga berbahagia hingga akhir hayat bersama suami & anak tercinta..

ikhlas:
student.hahah...

zieha on June 4, 2009 at 12:34 AM said...

Happy 2nd anniversary liana..semoga berpanjangan hingga ke akhir hayat..u look ayu..lah...masa time weeding tu..org kata naik seri pengantin:)
tahniah..dh dua tahun melayari bahtera:)

Liana on June 4, 2009 at 12:55 PM said...

Salam

Pertama ummi nak ucapkan terima kasih...Ummi tak sempat2 nak reply satu persatu...

mama Tisya,
Nanti yer kak... benonya malu nak tayang muka! hahaha

Atie,
Cantik yer? hehehe
Tambah anak? Tunggu yer...

Afne,
Hehehe...Tunggu Hanna ada 2 adik nanti :)

Syana,
Ok...darling

Zieha,
Hehehe...

cintaKusayangMu on June 4, 2009 at 1:52 PM said...

hepi 2nd anniversary kak...
kejap je kn dh 2thn....
smoga ikatan kasih syg yg terbina kekal wat selama2nye..

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez