Monday, June 8, 2009

::. MomBloggersPlanet Cutes Baby in Red .::

Salam....
Amboi...cam bermusim pula yer...
hehehe...
Sebenarnya saje jer ummi joint nie....
Hanya nak memeriahkan lagi pertandingan jer!
So...contest nie telah dianjurkan oleh : MomBloggersPlanet
Sudah jadi adat ler kan....
Jika ada pertandingan mesti ada hadiah!
Kalo ada hadiah...sedikit sebanyak mesti ada sponser....
Tak kan ler...tak de kot...hehehe
So, penaja hadiah contest nie:








Nama : Wan Nur Husna
D.O.B : 18 March 2008
Explain why your baby should grab the title “Cutest Baby in Red“


Biarpun Husna tidak secomel anak-anak yang lain.......Husna tetap comel di hati ummi dan ayah. Husna Memang pembawa rezeki kepada kami berdua. Husna yang bijak, padai memikat hati, selalu menjadi penawar buat kami. Biar apa pun orang kata...Husna adalah segala-galanya. Senyuman Husna boleh memikat sesiapa jua yang memandangnya. Raut wajahnya yang tulus mulus itu... sentiasa diingati... Dengan itu, Husna memang layak untuk menjuarai "Cutest Baby in Red".





Tak pasti ler pulak, boleh ke tidak yer...gambar nie...Coz, gambar Husna berdua dengan ayahnya....



Apapun keputusannya...ummi dan ayah tetap berbangga mempunyai anak seperti Husna...
Jom kawan2 semua....Mari kita sertai bersama-sama....
Dengan ini kita akan lebih dapat mengenali antara 1 sama lain...



5 kali peluk cium untuk Husna:

cintaKusayangMu on June 8, 2009 at 11:49 AM said...

bestnye husna dpt join..darwishes kena pkikn baju merah la nnt baru leh join..tp cm xde je baju kaler merah..kena cari ni..hahaha

Nana on June 8, 2009 at 1:31 PM said...

hehe..chaiyok2 husna..

Liana on June 8, 2009 at 4:38 PM said...

Mummy Qis,
mari ler ghamai2 sertainya...

Liana on June 8, 2009 at 4:47 PM said...

Nana,
hehehe...time kasih yer...

UmiDAnisH on June 9, 2009 at 1:06 PM said...

comellah husna tu..

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez