Monday, May 4, 2009

::. 13 Bulan 2 Minggu .::

Salam,
Hari usia Husna 13 bulan 2 minggu dan 2 hari...
Cepat kan masa berlalu...
Tadi masa tunggu makanan sampai...tetiba ummi
cek gambo2 kat phone....
tetiba senyum sendiri bila tengok gambo Husna masa baru lahir...
PERKEMBANGAN HUSNA PADA USIA 13 BULAN 2 MINGGU DAN 2 HARI
  1. Husna dah tahu hendak bermanja. Kalo main2 ker...nanti dia cari ummi atau ayah dia ke...dia gesel2kan badan ke muka ke kat badan kita.
  2. Dah tahu dan faham kita cakap apa.
  3. Paling best...kalo dia main alat2 solek ummi dia...nanti bila kita cakap lepas tu letak balik yer...Lepas tu dia letak balik...hehehe...Rajin anak ummi... Dia main2 dia letak balik!
  4. Semakin besar, Husna semakin tak tahan dengan susu lembu. Sekarang ummi try Pediasure perisa coklat. Bau dia sedap jer... Tak macam susu soya yg lain!
  5. Berat Husna sekarang 10.4kg
  6. Suka baca buku. Lebih2 kalo buku tu bergambar dan ada gambo itik, kucing...suka sangat dia.
  7. Kalo cakap jom mandi, dia dah pergi depan bilik air...sambil angkat2 baju....Kadang2 bangun pagi jer dah nak minta mandi.
  8. Ops! ummi lupa. Gigi Husna dah 5 batang. Atas 3 batang bawah 2 batang
  9. Sekarang paling senang suruh tido...Dan boleh ler agak awal gak anak dara nie tido.

Itu ler sedikit perkembangan anak dara ummi....

Nanti ada masa ummi cerita lagi yer....



2 kali peluk cium untuk Husna:

rosmona on May 4, 2009 at 5:43 PM said...

besar dah anak dara ummi..kadang2 kite tak perasan pon die membesar depan mata kite dgn celoteh2 manje die..

Liana on May 4, 2009 at 10:06 PM said...

mona,
Tu ler...ummi pun cam tu.... :)

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez