Wednesday, May 13, 2009

::. Ler...Peminat Gak ker... .::

Salam....
Nak tau ker...apa cerita kali nie....
Ala...cite biasa-biasa jer....
Tak de yang istimewanya...hehehe
Tp, bagi ummi ia sangat istimewa...
hahahaha....

Sejak Husna dah 1 tahun ++ nie....
Bila pagi mesti buka komputer @ tv.
Patu mesti kena buka rancangan kegemaran dia!
Kalo tak tak reti dok diam.
Ummi dan ayah nak bersiap pun tak dapat...
hehehehe...
Ha...tu ler rancangan dia suka!
Komputer tu dan macam untuk dia sorang dah!
Nak suruh on kan komputer pun dia tau kena tekan kat mana.
Tp, kadang2 tak boleh buka!
Coz, Husna tak kuat tekan button untuk on komputer tu!
Mouse tu, jangan cakap!
Dia tekan-tekan, suka sangat kalo keluar perkataan kat monitor...
Keybord? Huhuhu...Paling dia suka...
Paling suka kalo dia dapat tekan pastu berbunyi...
Memang dia akan sengaja tekan untuk bunyi!
Husna...Husna....
Amboi...Khusuknya!
Cam nak masuk dalam komputer jer...


Ini ler dia....
Budak botak yang dia suka sangat tu!
Terutama kalo iklan2 yang ada budak2 berdua nie!
his...His...

Husna yang 1 tahun 2 bulan pun kenal mereka nie!
Nampak tak kat dalam skrin tu!
Tu kerja dia ler tu!
Ini ler yang dapat ummi update!
Ini pun curi2 tulang nie!
hehehehehe...Benornya dah letih dah nie!




8 kali peluk cium untuk Husna:

SyaNa on May 13, 2009 at 5:19 PM said...

khuyuk nye husna...
bolat2 mata tgk tv..
hehehe

Liana on May 14, 2009 at 9:21 AM said...

hehehe...tu ler syana...sejak dua menjak nie...dia memang suka sangat.

~Atie+Farid~ on May 14, 2009 at 10:29 AM said...

uish...husna pun terjebak ngan budak botak 2org ni....hahahhaa
samela mcm umairah....takleh lekang dr mulut sebut " betul..betul..betul.."

Liana on May 14, 2009 at 2:27 PM said...

hahaha...tu ler atie, memang kuat kan pengaruh budak nie!

zai@umiaiman on May 14, 2009 at 3:50 PM said...

sm cm aiman ler.. klau upin ipin, memg xkemana, skrg pun mcm2 koleksi dia...

zieha on May 14, 2009 at 3:55 PM said...

heheehe..peminat upin ghupanya..husna nie..nnti leh lah auntie bagi present t-shirt upin..hehehe

Mamamanja on May 15, 2009 at 12:12 PM said...

kemain lagi husna

Liana on May 16, 2009 at 9:40 AM said...

Zai, kak zieha & MM,
Tu ler...Husna pun dah terpengaruh dengan upim dan ipin. Bila dengar muzik dia terutama iklan GENG tu! kemain dia khusuk jer...hehehe

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez