Friday, May 29, 2009

::. Layan jer...Lah... :) .::

Salam semua....
Lama kan ummi menghilang!
Rindu sebenarnya nak update nie...
Tp, buzy sesangat.
Tak banyak ummi nak cerita....
Jom layan gambo Husna last week yer...

Husna dengan bukunya...
Ini ler kerjanya hari2.
Balik "school" baca buku!
hehehe

Sambil membaca sibuk tengok tv.
Iklan yang dia suka ler tu....


Baca buku pun boleh baring.
Siap angkat kaki lagi...
hehehe




Khusuknya anak ummi!



Penat dah ker sayang....
Kita minum susu dulu!


Ni on d way gi mana yer...
Hari Sabtu lepas!
Budak tu dah mengantuk giler!

Masih boleh senyum2 lagi ker....



Ni masa hari Ahad...
Kat Giant! Beli susu Husna....
Ada offer susu Pediasure setin RM48.90 jer...
Biasa paling murah ....RM57.90


Nampak tak gigi saya tu!
Saya dah ada 6 batang gigi.
2 di bawah, 4 di atas!
Kalo gigit ummi sedap nie!

Gini ler cara minum vitagen!
Tu...baju saya tu!
Dah lenjun dah....
hehehe


Auntie semua...cam ne dengan badan saya?
Ada cantik?
hehehehe



5 kali peluk cium untuk Husna:

Jiey^Mien on May 30, 2009 at 12:29 AM said...

Wehhh.. Bestnya awak ada 6 btang gigi.. Saya pun dah tumbuh gigi.. Semalam Mama saya perasan..

-Ian-

Liana on May 30, 2009 at 10:10 AM said...

Ian...dah tumbuh gigi yer...Bagus ler. Nanti kita mamam sama2 yer...

SyaNa on June 1, 2009 at 9:11 AM said...

cute la gigi husna 2 batang bwh tu

Afne on June 1, 2009 at 9:43 AM said...

awww.. seksi la yang hehe

Liana on June 2, 2009 at 9:15 AM said...

Syana,
hehehe...tu ler 2 batang sahaja di bawah. Tp, gigi atas saya ada 6 batang tau!

Afne,
hehehehe.... saya memang seksi u...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez