Tuesday, May 26, 2009

Salam....
hai...semua....
Jom layan gambo Husna pakai baju kurung....
hehehehe....

Hai Auntie semua...
comel tak tengok Husna pakai baju kurung?
Mesti comel kan?
hehehehe....
Tp, kan...Husna tak tahan ler pakai baju kurung....
Panas! huhuhuhu...
Husna kan kuat berpeluh!
Ops! Lupa...Husna nak ucapkan tq pada auntie Afne.
Dia beri menan tu kat Husna.
Husna suka sangat!
Husna dah pandai masukkan blog2 tu dalam lubang2 dia!
Best,tau....hehehe


Itu ler dia Wan Nur Husna....
Adoi...sekarang nie....
Macam2 dia nak buat!
Kalo bawa gi shoping...dia asyid nak jalan2 jer...
Kalo nak orang pegang tak per...Ni tak....
Jalan sorang2...kita nie kena lah follow dia dari belakang..huhuhu
Menangis dengan kuatnya bila tak beri.
Emo sikit budak nie...hehehe

9 kali peluk cium untuk Husna:

Jiey^Mien on May 26, 2009 at 1:02 PM said...

Hehhehe.. Husna comelnya pakai baju kurung.. Duduk bersimpuh lagi elok nak oii..

Afne on May 26, 2009 at 1:41 PM said...

amboi comeinya anak dara berbaju kurung. hana ada 3 psg maktok dia buatkn. tp hana tu ganas ler.. asal pakai je mesti dia angkat kain tinggi2 haha..

Ayu Jaffar on May 26, 2009 at 1:58 PM said...

suka tgk budak2 pakai baju kurung...
tapi tulah....panas kan dgn keadaan cuaca sekarang nie..

Liana on May 26, 2009 at 2:11 PM said...

Jiey,
Auntie..nie yang Husna malu nie...hehehe...

Afne,
Nie ler selai baju dia. Nanti ler tunggu raya. Hehehe...Hana...hana...

Kak Ayu,
Tu ler...memang panas sekarang nie...

zai@umiaiman on May 26, 2009 at 3:57 PM said...

comeiiinyer...iskh iskh iskh geram nyer nengokkk..

cintaKusayangMu on May 26, 2009 at 5:27 PM said...

amboi husna...dh pndi nk jln sendiri2 ye...
pengsan la ummi dia nk ngejor...xpe kak..leh kurus lps ni...

Liana on May 26, 2009 at 5:50 PM said...

Zai...
hehehe...comel yer!

Mummy Qis,
Hahahaha...lawak ler... Harap betul ler boleh kurus!

Nana on May 26, 2009 at 8:10 PM said...

ala tomeinye husna kaia bayu tuyung...
sama la mcm damia kim..sejak2 dh dapat kaki ni berlagak jalan xmau orang pegang, jalan pun huyung hayang lagi...

SyaNa on May 28, 2009 at 5:20 PM said...

hehee..makin cute anak dara ko ni kimmi pakai bj kurung
heheee

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez