Sunday, May 17, 2009

::. Bila Husna tak de .::

Salam....
Macam mana dengan tajuk ummi petang nie?
Hehehe...
Rasanya ler...apa yang ummi nak cerita!
Tak kan ler nak cerita ulasa drama Mr. Mama kat tv tu kan!
Tak kuasa ler ummi...hehehe
Petang nie ummi sorang kat rumah.
Kepenatan mengemas rumah.
Ingat nak iron baju, tp tak larat.
Penat sesangat!
Husna? Mesti tertanya2 mana perginya Husna kan!
Ayah bawa Husna gi jalan ke One Utama!
Husna tu, tiap minggu mesti nak keluar.
Dia cepat boring kalo duduk kat rumah jer...
Kalo dia boring sangat, mesti dia ambil kasut dia dan ajak keluar!
Kalo tak dapat keluar dia nangis!
Atau pun dia asyid tido dari pagi sampai petang!
Kasihan ummi tengokkan.
Tu yang kadang2 ayah dia bawa dia gi jalan2.
Ummi dok umah dan kemas umah.
Ada sekali tu, dia ikut ayah dia gi pasar kat TTDI.
Kemain suka dia tengok ikan2 kat pasar tu!
hehehe......
Bila Husna tak de nie....
Boring gak!
Boring sunyi saje rumah nie...huhuhu....
Mana ler anak dan ayah dia nie!
Dah hampir 2jam setengah pergi...
LAmanya....
Adoi...rindu ler kat budak mucuk tu!


5 kali peluk cium untuk Husna:

Nana on May 19, 2009 at 1:09 PM said...

husn..panjangnye rambut..
bak meh damia sket...rmbt tu

zieha on May 19, 2009 at 11:11 PM said...

dh sampai masanya untuk husna dapat adik..tak la sunyi rumah nnti..hik3x

Liana on May 20, 2009 at 8:59 AM said...

Nana,
Ambil ler... Ummi Husna ada projek untuk potong rambut dia. hehehe...

Zieha,
HAhahaha...gelak guling2 lah kak.

~Atie+Farid~ on May 20, 2009 at 10:23 AM said...

hehehe...pandai boring ek...ape lagi ummihusna....bg la husna adik...kasik kawan...hehehe

Liana on May 20, 2009 at 12:04 PM said...

Atieeee....
Nak tergelak baca tau! Tunggu Umairah dapat adik dulu ler...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez