Wednesday, March 4, 2009

:: Aktiviti Hujung Minggu ::

Salam,

Sebenarnya sy nak tulis nie sejak dari hari Ahad lagi. Tp, masa sentiasa mencemburui saya. Buzy sesangat sampai, tak tau nak buat yg mana 1. Kadang2 bila dah bosan, meh layan tenen. Pada hal di belakang ummi nie ada cctv! huhuhu... Sib baik cctv kat belakang ni yg jenis boleh pusing 180 darja jer... Kalo yg kat depan ummi tu...alamat ler...coz, boleh pusing 360 darjah...hahahaha....


Ini gambar yg paling ummi suka.... Sukaaaaaaaaaa...sangat.



Ini cerita Husna pada minggu lepas. Husna hepi aje minggu nie... Hari Sabtu, ummi dan ayah bawa Husna gi jalan2. Kami pergi, Carfour Tropicana. Saje jalan2 dan beli barang dapur sekali.... Kami juga pergi taman.... Meh kita tengok aksi Husna di Taman....



Suker nya dia.... Rasa cam nak cubit jer pipi tu!


Ummi, ayah dan Husna pergi Taman Tasik Jaya jer... Ala sebelah Amcorp Mall tu....Lama tol ummi tak gi situ. Rasanya last sekali masa mengandungkan Husna ke, atau masa bertunang. Masa belum kawin rajin gi situ... Rojak buah dia sedap... Boleh ler...Murah pun murah! Sampai ummi mengidam nak makan rojak buah dia sehari sebelum Husna lahir... Tak sempat makan pun...huhuhu....




Husna cam terkejut jer.... Ngapa tu sayang......





Suka beno Husna bila dapat main bende nie! Tersengeh2 puas dia!


Sebenarnya, ayah dengan ummi dah lama teringin nak bawa Husna main2 kat taman. Maklum ler...rumah kita rumah burung merpati...Tak de lama, so sian Husna...berkurung ajer....Tp, selalunya bila nak bawa jer...mesti ada halangan. Hujan ler....Biasanya hujan.... Nie pun, Husna dapat main kejap jer...Coz, hujan...huhuhu....



Ini gambar kat Tropicana

2 kali peluk cium untuk Husna:

bOnda on March 6, 2009 at 3:36 PM said...

dah nak setahun dah..happy in advance beday tO husna!
cOmei la husna ni..gebu je..anak saya cikeding! susah hati bOnda dia taw..nway, salam kenal =) saya nak link dgn ummi husna kalO tak keberatan ye

Liana on March 8, 2009 at 10:02 AM said...

Bonda,
Kejap jer...pejam celik, pejam celik dah setahun...Husna dari lahir memang besar. Dia lahir berat dai 3.8kg. Sampai sekarang tak turun2..hehehe... Saya dah link bonda yer...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez