Monday, March 16, 2009

.:: 2 hari jer ::.

Salam,
Maaf yer semua... Ini adalah entry ummi yg ke-3 untuk hari nie...
Sebenarnya, hari nie...ummi langsung tak de hati nak kerja...
Macam2 yg ummi fikirkan...
Lagi satu ummi risau kan abah ummi merangkap Tok kepada Husna...
Abah ummi tak sihat.... Susah nak cerita kat sini...
Coz, ada orang tak percaya benda2 yg tak nampak nie...
Tak per lah... Siapa yg tahu tu...faham2 jer ler... hehehe....
Tu yg ummi terajin sangat buat sampai 3x topik tu....
Gambar nie ummi ambil masa 14/03/09. Ummi bawa Husna gi Ikea, ingat nak beli kan Husna kerusi makan tu... Ala...yg RM 60 jer tu.... Coz, sian Husna, kalo ummi dan ayah makan dia pun nak duduk sekali... Mana ler sampai... Nampak kepala jer... So, terpaksa ler ummi pangku dia! Tp, Husna berat tau...hehehe... Maaf yer Husna... Husna dah 10.46 kg sekarang!
Tengok ler tu, hepi dia berposing... Dia jalan2 buat cam kat rumah dia jer... huhuhu... Ummi risau kalo orang langgar dia jer... Maklum ler, dia baru lagi dalam skill berjalan nie kan....
Ni pulak, rasanya last week ummi ambil... huhuhu.... Sekarang nie...Sikit jer nangis...sikit jer nangis... Itu ler anak ummi... Dia nak apa yg dia mahu mesti dapat... Kalo tak, nangis dan merajuk....huhuhu.... Waktu dia nangis nie...sebenarnya Husna takut kena tinggal. Dia tengok ayah dan ummi dah siap. Tp, tak de sorang pun ajak dia keluar...hehehe.....
Ha...tu dah semakin kuat tangisnya.... huhuhu... Alahai anak ummi... Nak suruh orang dokong ler tu....

Ini ler gambar terbaru Husna pagi tadi.... Sila abaikan rumah ummi yg bersepah tu... Biasa ler, bila pagi jer...sibuk dengan beg sekolah Husna, beg ummi dan beg ayah.... Husna pula, memang suka main bakul... Tu ler cara nak suruh dia leka dan biar ummi dan ayah bersiap untuk gi kerja. Kalo tak nak dokong atau asyik mencium kaki ummi dan ayah (pada hal takut kena tinggal) hahahahaha....

Lagi 2 hari birthday Husna yg pertama.... Husna, ummi minta maaf yer... Tahun nie tak de birthday party. Sebenarnya ummi ada buat rancangan untuk sambut kita bertiga jer... Tp, bila ummi dapat tau abah tok sakit, dan sakit yg tak di minta tp di hadiahkan oleh manusia yg bertuhankan Iblis, ummi jadi tak tentu hala. InsyaAllah, esok kita balik Johor yer...

Pada 16/03/08 - Tahun lepas tarikh nie jatuh hari Ahad. Ummi dengan ayah tak gi mana2. Masa tu ummi dah tak kerja dah. Doktor beri ummi MC 2 minggu. Lepas makan lunch, ummi teringin sesangat makan rojak kat Taman Amcorp Mall... Ummi suka sangat rojak buah kat situ... Sedap ler bagi ummi...Lagi pun banyak. Tp, di sebabkan ummi dan ayah malas nak keluar...so...terpendam jer lah...hasrat ummi itu....

Masa tu juga, ummi memang dah tak larat nak jalan. Maklum ler... Husna chubby sangat. Masa 15/03/08 tu, Dr. Noraini cek berat Husna 3.3kg.... hehehehe... Dia punya andaian dalam 3.5 kg jer...

Bila ummi kenang balik, rasa cam tak caya jer... Segalanya cepat berlalu.... Husna anak ummi yang baik sangat... Semoga jadi anak yg solehah, bijak, rajin, dan dapat menjadi tauladan pada bakal adik2 Husna nanti... InsyaAllah, jika ada rezeki.... hehehe :D

4 kali peluk cium untuk Husna:

Zureen on March 16, 2009 at 6:54 PM said...

Semoga ayah adik segera pulih..banyak2lah berdoa..

kakchik on March 16, 2009 at 8:27 PM said...

Alahai comelnyaaa.... geram tengok. Cepat sembuh ya, insya-Allah.

Liana on March 16, 2009 at 10:15 PM said...

Zureen, Tq yer... Harap2 cam tu ler... Sian tengok kat abah tu...

Kak cik, Tq yer...

zieha on March 17, 2009 at 1:58 AM said...

siapala manusia yang bertopengkan iblis tu yek? Liana, biar allah saje yang membalasnya, semoga ayah liana cepat sembuh,insyaalah

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez