Wednesday, March 18, 2009

.:: Heppy Birthday To Wan Nur Husna ::.


Salam,
Pagi nie.... Ummi nak ucapkan selamat hari lagi anak ummi...
Sebenarnya ummi terharu dan nak menagis nie....
Terharu sangat2 dengan kelahiran baby ummi nie....


Nama : Wan Nur Husna
Tarikh lahir : 18 Mac 2008
Waktu : 19.07 p.m
Tempat : Pusat Rawatan Islam Al-Zahrah, Bangi Selangor
Nama Doktor : Dr. Noraini (Pakar O&G)


Ummi dan ayah doakan hanya yang terbaik untuk Husna... Nama Husna yang membaya pengertian yg terlalu besar tu.... ummi dn ayah harap ianya menjadi kenyataan... InsyaAllah....

Anak ummi yang dah besar nie.... Ummi harap, Husna jadi yg terbaik dari yg terbaik... Solehah, pandai, rajin dan boleh membimbing.... InsyaAllah....



Ini gambar Husna yang pertama.... Gambar nie... Ummi ambil dari handphone adik ummi... Mungkin masa tu tengah buzy sampai tak sempat nak ambil gambar guna kamera. Pada hal ummi dan ayah ada bawa kamera tu!

Ini hari ke-2 Husna di lahirkan.... Bila ingat kembali rupa Husna masa baru lahir dan sekarang.... BAnyak bezanya... Coz, masa lahir Husna macam anak jepon! Ayah kata...tu ler ummi...suka sangat tengok cerita Oshin.... Ummi memang peminat cerita Oshin... Suka pada kegigihan Oshin yg ingin memajukan diri dan keluarga.

14 kali peluk cium untuk Husna:

zureen @ mama on March 18, 2009 at 7:38 AM said...

Selamat hari lahir Husna..semoga menjadi anak yg diharapkan oleh ibubapa dan solehah..

zureen @ mama on March 18, 2009 at 8:40 AM said...

Zureen tag ibu husna..

afne on March 18, 2009 at 9:13 AM said...

happy 1st birthday to husna. moga pnjg umur & murah rezeki. auntie doakan yg baik2 utk husna.

auntie lom sempat cari present. karang auntie pos k.

SyaNa on March 18, 2009 at 9:23 AM said...

hepi bday husna..
semoga husna jd anak yg solehah ok..da besar nnt jaga ummi tau..

hadiah nnt tggu ummi & auntie dating

eryn@mama tisya on March 18, 2009 at 11:44 AM said...

happy 1st busday husna..smoga jd ank yg solehah..cpt ms berlalu kn...husna dh bole jln tk??ummi husna bg apa utk ank tersyg??

leily's on March 18, 2009 at 12:27 PM said...

salam liana..
hepi besday 2 ur pwincess..
semoga jd anak yg solehah..
pe kate sempena ari lahir Husna awak jwb tag saya lak...ekekekek
ha, kali ni sy tag awk plak, jom singgah kat fp akak, amek award..

~Ummi Mujahid~ on March 18, 2009 at 3:53 PM said...

Salam ummi husna..

selamat ulang tahun pertama buat husna yg montel comel tu.. moga cerdik, cergas, ceria dan cemerlang sepanjang hayat di samping ummi dan ayah husna.

auntie tini nak bg hadiah dari jauh ni.. nanti auntie mintak alamat pd ummi ye.. ;)

ku tak sempurna on March 18, 2009 at 5:03 PM said...

alaaa... tembamnya husna - gambar pertama...

geram tgk :D

zieha on March 18, 2009 at 10:59 PM said...

happy besday husna..semoga menjadi anak yang soleh ye..jangan hampakan harapan kedua org tua mu.Liana boleh tak u bagi address u kat email i? i nak bagi something kat husna..
hahizan@yahoo.com

Liana on March 20, 2009 at 4:22 PM said...

Zureen... Tq yer...InsyaAllah...Ummihusna pun harap cam tu ler... Amin...
TAG? hehehe... Nanti saya buat yer...

Afne,
Tq yer..Kimm pun harap cam tu juga..amin...Tak per... :)

Syana, Tq yer... Penuh harapan ummi dan ayah dia tau... mudah-mudahan...amin

Kak erryn,
InsyaAllah... Husna dah boleh jalan masa umur 10 setengah... Sekarang dah jalan laju dah... Hadiah untuk Husna ummi pospon, coz masa nak gi beli hari tu yg di cari tak de... Kata pekerja tu, bulan 4 baru sampai...huhuhu

Kak Leily...
Wa'alaikum salam, Tq yer...InsyaAllah... Mudah-mudahan dengan berkat doa semua orang akan tercapai...amin... TAG? hehehe... InsyaAllah, sy akan jawab nanti yer...

Ummi Mujahid
Wa'alaikum salam
Amin... Tq yer kak... 2 minggu lagi Mujahid pulak kan? Boleh jer... :)

Ku tak sempurna,
hehehe... memang tembab pun...

Zieha,
InsyaAllah... Memang itu ler harapan ibu bapa pada anak2. hehehe...malunya...nanti saya email yer... :)

bOnda on March 20, 2009 at 5:29 PM said...

lOh! saya terlambat!!
happy birtday husna! mOga jadi anak yang baik ye sayang..

Liana on March 20, 2009 at 8:41 PM said...

Bonda,

Tq yer.. InsyaAlah.... Mudah-mudahan....Amin...Masih belum terlambat... :)

noreen-bulan on March 21, 2009 at 8:08 AM said...

Selamat Hari Lahir Husna...maaf lmbt...semoga HUsna jd anak yang soleha,dgr kata umi n ayah,rajin, n hidup diberkati oleh Nya....

Liana on March 25, 2009 at 2:23 PM said...

Noreen, tq yer... InsyaAllah... :)

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez