Monday, March 16, 2009

::. Menjawab Hutang .::

Salam....

Pertamanya ummi mintaaaa maaf yg sangat pada Syana... Coz, membuat pekasam kat TAG yg dia beri nie... hehehe.... Sori yer Syana...kimm memang buzy sikit ler.... Walau cam ne pun, akhirnya ummi berjaya membuat Tag nie... Syana, kimm harap Syana hepi yer...hehehe
show your bag
Ni murah jer ummi beli. Beli masa JCard Day kat Mid Valley.... Berebut2 dengan orang lain. Sib baik ummi nie dalam katogeri kecil...So, masuk kan tangan terus capai mana2 dan bawa lari...hehehe

mention what is in your bag

Ini ler barang2 yg ada dalam beg ummi.

Syana...tu purse yg beli dengan ko tu! Giler best...Sib baik ummi dengar kata SYana suruh beli yg warna hitam... Kalo ikut hati ummi, suka yg warna putih....Selain dr purse, ada Handfone, thumbdrive, cardreader, pen, vicks, onedroperfume sampai 2, pelembab bibir 2, kunci rumah dan office serta getah rambut Husna. Ada yg ummi xambil gambo dia coz, malu.... Buku nota, pad dan pampers Husna hehehe.... Sekian sahaja buat masa ini...


choose 5 friends to do this!

  • Ummi Mujahid
  • Baby Ibu
  • Noy
  • Zieha
  • Atie

Pada kawan-kawan ummi nie...sila jawab yer.... fuhhhhhh.....Selesai sudah.... Pada Rasmona... tunggu yer... Nanti senang ummi jawab TAG tu yer... hehehe.....

3 kali peluk cium untuk Husna:

ku tak sempurna on March 16, 2009 at 5:12 PM said...

siap ada getah rambut dlm beg tu... :D

SyaNa on March 16, 2009 at 5:21 PM said...

lambat janji langsai..hehehe
comey2 getah rambut husna..

Liana on March 16, 2009 at 5:32 PM said...

Ku tak sempurna,
RAmbut my baby tu panjang sampai tutup mata. Tu yg kena ada getah rambut tu... hehehe

Syana,
hehehe.... Akhirnya berjaya gak kan? Buat spare jer tu... :)

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez