Thursday, April 9, 2009

::. Anakku Pandai Menari .::

Salam...

Ni gambo terbaru Husna....

Pagi nie, ummi dengan ayah bercadang nak gi awal sikit.

Tp, anak ummi nie nak berdokong jer...huhuhu...

Letih o.... Biyat (berat)...hahaha...

*

*

*

Last2 dah penat, ummi buka VCD Mcdonal...

Husna memang suka lagu2 dalam VCD nie...

Yg paling kelakonya tu........

Husna menari2 sambil angguk2 kepala!


@@@@
@@@@@


Mulut dia jangan cakap....

Bising....

Ummi yang nak bersiap pun terpegun tengok kelakuan dia!

Huhuhu...Tersentap hati nie....

Anakku dah beso rupanya....

Bila lagu tu habis je...siap tepuk tangan!


&&&&&&&&&&


Ada gambo Husna tengah menari!

Tp, xlawa ler....

Maklum ler ummi Husna nie....

PANDAIIIIII sangat ambil gambo....

hehehehe.......



Husna Sekarang 1 Tahun 22 hari....

Cepat kan masa berlalu?

Perkembangan Husna sekarang :



  • Gigi dah tumbuh 4.... 4 batang tu...bahagian depan. 2 di atas, 2 di bawah!

  • Dah semakin kurang menyusu! Tak tau nak wat cam ne... Just bagi je apa dia nak minum!

  • Semakin kuat mengigau malam...hehehe....

  • Semakin manja terutama dengan ummi dia!

  • Pandai dah ajak orang main! Siap boleh agah2 ayah dia lagi tu...hehehe

  • Dah pandai meminta makanan atau minuman.



9 kali peluk cium untuk Husna:

cintaKusayangMu on April 9, 2009 at 5:41 PM said...

kak...kuat ngigau ye husna...sbb penat main kot wktu siang...alahai husna pndi menari ye...leh la ajar darwishes nnt..kak husna kena bg tunjuk ajr ye,jd sifu...heheh

zai@umiaiman on April 9, 2009 at 8:06 PM said...

hmmm dah pandai menari... tak der video ke kak.. suker tengok keletah anak2 ni kan..

zieha on April 9, 2009 at 10:21 PM said...

menari sambil tepuk tangan ?? jom partner gan abg firas..kite masuk sehati berdansa kid,,,lalalalala:) ummi gan auntie zieha jd judge..pasti menang..hehehe

zureen @ mama on April 10, 2009 at 9:03 AM said...

Waktu tgh aktif ni..mesti penat melayan kerenahnya.tapi amat berbaloi...

Liana on April 10, 2009 at 9:21 AM said...

Mummy Qis,
HIs itu twins masih belum ada lesen lagi. Tak boleh jadi penari lagi...hahaha...Kena tunggu 6 - 7 bulan lagi yer...

Zai...
Tak de ler... Tu ler...kalo ada video kan bagus kan...hehehe

Zieha,
Boleh ler jadi partne Firas. Firas pun hensem...

Zureen,
Memang penat sikit ler... Tp, penat tu berbayar bila tengo muka anak nie...

Mamamanja on April 10, 2009 at 11:30 AM said...

anak mama pun pandai menari dan tepuk2 tangan. semalam baru masuk setahun. tapi gigi dia lagi banyak dr husna.. udah 6 batang

Liana on April 10, 2009 at 12:46 PM said...

huhuhu... Gigi Husna lambat tumbuh ler MM. Dia jalan dulu baru tumbuh gigi...hehehe....

ku tak sempurna on April 10, 2009 at 2:37 PM said...

husna ni ikut sapa?

ummi ke ayah yg pandai menari??

ni mesti ummi yang ajar :D

Liana on April 10, 2009 at 5:54 PM said...

ku tak sempurna,

Husna belajo kat Taska. Pernah ummi ambil dr TAska...tengok budak2kat taska tu tengah menari2...Siap buka karaoke...huhuhu

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez