Friday, April 17, 2009

::. Ummi tak de kerje ker... ::

Salam...
Huhuhu...hari ummi tak dak mood nak kerja
Masih demam + flu + batuk
Semalam udah MC 1 hari...
Sib baik en. Doktor itu baik hati bagi MC
Kalo tidak! Tento ummi tertido kat office...hehehe
So, hari ni...mula lah kerja balik!
Tak suka...tak suka...
sot..set...sot..set...
Seksa oi....


Ni pagi tadi melayan budak kenit nie dengan VCD kesayangan dia!
Sajer...jer...
Sejak dah setahun 1 bulan nie...
Budak Husna nie semaaaaaaaakinnnnnnnnnn manjanyaaaaaaaaa....
Mungkin dia dah tau untuk di manjakan kot!
Apa ler ummi nie membebelkan!
Tak de paedah langsung!
So..korang jangan ikut ummi membebel yer....
hahahaha.....
Tu...tengok tu...
Dah tau nak matikan tv dah....
Kalo orang tak beri tumpuan kat dia...
Mulalah dia nak matikan tv...
Kalo makan sekarang tak moh kongsi dengan orang lain...
Minta ler ko... jangan harap dia nak bagi...
Suka acah2 nak bagi, bila orang nak ambil...dia lari...
Paling dia suka makan roti gardinea yg RM 0.60 tu...
Mesti yg coklat atau yg jagung.
Yg vanila dia tak layan......
1 lagi, Husna suka makan kueh tiau!
Kalo dapat char kueh tiau ker... Kueh tiau ladna ker...
huhuhu...tunggu depan pinggan nak lagi!
hahahah....

Yg nie Husna tengok joget tau!
Tu dia pusing2kan tangan dia!
Bila tengok...so cute ler masa tu....
hehehe...puji anak sendiri ler pulak!
Tp, kalo ummi dia tak puji...sape lagi kan?
hehehehe.....
Sila abaikan rumah yang berterabur itu yer...
Kerana anak ummi memang pandai mengemas!
Habis semua botol2 minyak wangi...bedak...dia bawa keluar dan sepah2...
Tak larat ummi dia nak jadi tarzan malaya!
kejap-kejap...Husna....letak balik! huhuhu...boleh hilang suara!

Nie...pulak gamba dia tengah gelengkan punggung dia!
Hahaha...Cuba tengok tangan dia!
Siap letak kat pinggang!
Bila tengok dia cam tu...teringan ummi masa kita sekolah tadika dulu...
Korang ingat tak...
Ada 1 lagu nie...
Bila kita gembira goyangkan tangan! 2x
Bila kita gembira bergini lah rasanya..
ummi tak ingat dah...
Rasanya lagu nie dalam pengangkap sekolah pun ada kot!
Ummi nak gelak masa dia buat cam tu tadi...
Sekarang nie...Husna dah mula memahami arahan kita.
Katakan kalo suruh pakai kasut, nanti dia ukur kasut kat kaki...konongnya nak masukkan kaki ler tu!
Kalo tanya nak tak? dia angguk.
Kalo suruh cari...ummi atau ayah....
dia tau mana nak cari...
Itu ler anak yang ummi kandung selama 39 minggu 5 hari
Ummi sayang kamu Husna

8 kali peluk cium untuk Husna:

ku tak sempurna on April 17, 2009 at 4:21 PM said...

aku pun suka roti gardenia gak...
aku pun suka menari gak..

tp kuey teow tak suka..

bole tak nak jadi anak ummi..

hehehehe... sungguh tak sesuwaiii...

mama tisya on April 17, 2009 at 5:06 PM said...

kena bli krusi utk husna ni..sian die...ekkeke...haha tisya pn mmg suka bab2 tutp /tekan channel kt tv..tension tul..nk2 tgh syok2 tgk tv...

Liana on April 17, 2009 at 5:55 PM said...

ku tak sempurna..

hehehe....Dah jawab tu kan? hahaha

Kak erryn,

Tu ler kak...dia memang rajin bab nie...

cintaKusayangMu on April 17, 2009 at 6:04 PM said...

hehehe...nk tergelak la qis baca...dh la tgh dok pam susu ni....nsib baik xterjatuh botol susu ni.,...

Ani on April 17, 2009 at 7:40 PM said...

Salam,

Tumpang iklan....

Come and visit us at http://eazyshop2u.blogspot.com for a good quality, branded and affordable children clothing.

TQ...

zieha on April 17, 2009 at 10:28 PM said...

hehehe...husna suka menari ye..leh la gang gan firas..
Nnti senang3 liana vote anak k.zieha ye di link
http://damiaqish.blogspot.com/2009/04/vote-for-them-baby-cute-contest.html
Cara vote
BCC_boy's_10_5 bintang
anak k.zieha no 10
lalalalalalala

Noy on April 19, 2009 at 12:03 AM said...

demam ni bukan pregnant ke?sekrg kan musim pregnancy..hopefully u get well soon,k..

Liana on April 20, 2009 at 8:54 AM said...

mummy Qis...
hahaha...tunggu yer...itu twin beso...akan jadi cam tu juga! Lagi ler 2 orang hero...hahaha

Kak Zieha...
jom ajak firas dengan Husna joget. hehehe...InsyaAllah...

Noy,
hehehe...tak ler... JAngan dulu lah...Tp, kalo dah rezeki...ambil jer..hahaha

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez