Wednesday, April 15, 2009

::. Kura-kura dalam perahu .::

Salam,
Agak-agaknya lah....
Apa punya tajuk ler nie kan...hehehe..
Saje buat korang tertanya sikit...hahaha

Sila tengok gambo kura2 plastik di atas....
Kalo korang nak tau....Ini ler binatang yang paling Husna takut!
Lawa kan anak ummi nie...
hehehe....
Kalo dia jumpa benda nie...menjerit2 suruh orang alihkan...
Ummi dengan ayah pun tak tau ler...
Ngape agaknya Husna takut sangat dengan kura2 nie!
Pada hal sebelum nie...
Itu ler yg dia suka! Coz, dia suka gigit2 kaki kura2 tu!


Ini le gambo budak yang takut kura2 plastik tu.
Ni ummi ambil pagi tadi.
Dia tengah lena tido tu!
Tu tengok kat dahi dia tu! Ada sebiji jerawat!
Anak ummi...ngapa hang cepat tumbuh jerawat nie yang...
Tak de lah...itu bukan jerawat benonya....
Husna nie...kulit dia sensitip sesangat!
Sampai sabun pun kena pakai sabun khas! hahaha...
Tu yg sebijik kat dahi tu hasil dari peluh dia ler tu!
Baru semalam tumbuh!
Nanti balik ummi sapu ubat yer sayang....

10 kali peluk cium untuk Husna:

Mamamanja on April 15, 2009 at 2:50 PM said...

sama ngan anak MM, kulit kalo erpeluh merah2 ler

Liana on April 15, 2009 at 3:18 PM said...

tu ler MM. Kasihan tengok. Tp, nak wat cam ne... Kulit dia sensitip.

mama tisya on April 15, 2009 at 3:26 PM said...

husna takut kura2 ni ek..hehehehe....ingtkn kura2 btul td...tisya takut lipas...hahahaha

Noy on April 15, 2009 at 3:43 PM said...

dier takut kura2..hehe..cute nyer..darwish ni belum takut aper2 lagi..semua nak ditendang..

ku tak sempurna on April 15, 2009 at 4:55 PM said...

hik hik hik..

ingatkan jerawat betul.. :D

Liana on April 15, 2009 at 5:17 PM said...

kak erryn,
Tu ler. Yg peliknya kekura plastik tu. hehehe...Tisya boleh kawan dengan kimm ler...

Noy,
Bagusnya Darwish...

Ku tak sempurna...
hehehe

cintaKusayangMu on April 15, 2009 at 8:44 PM said...

la...apesal husna dh ada jelawat??xpe..xpe...nnt comei la blk..

Afne on April 16, 2009 at 9:46 AM said...

kimm, husna takut kekura tuh? hana 'alergik' semut atau pape binatang yg merayap atas lantai. klu nmpk bising gila mulut dia bgtau soh kita tgk.

zai@umiaiman on April 16, 2009 at 10:47 AM said...

agaknyer dia takut sbb kura2 tu pakai spec ijau kut

Liana on April 17, 2009 at 9:20 AM said...

Mummy Qis,

Bukan jerawat tu...saje ummi dia kata jerawat. Tu kena gigit dengan binatang..Mungkin semut kot! Husna memang tak tahan kena gigit nie...Kulit sensitif bebenor...

Afne...

Iyer..Dia memang tak dengan kura2 tu... Husna kalo nampak semut...dia nak ambil semut tu! Tp, dia tak boleh kena gigit semut atau nyamuk!

Zai,
Hahaha...mungkin kot! Ngape lah orang tu wat spek kura2 tu warna hijau ye?

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez