Monday, April 13, 2009

::. Mari Makan Cokolat .::

Salam,
Nie N3 ke-3 ummi hari nie...
Dah 2 N3 cite yg merapu-rapu...kali nie...
Cerita anaknya pulak yer....

Wa apa tu sayang....hehehe
mamam yer....
Sebenarnya ummi belum pernah cuba beri Husna coklat 1 bungkus.
Maksudnya pek kecil2 tu!
So, semalam try ler beri...
Tu tengok bersungungguh betul dia makan!
hehehe....
Bapa borek anak rintik.
Dah kalo ummi dan ayah dia penggemar coklat, anaknya pun same ler juga!
Sedap jer...tengok dia makan!
Bila minta, idok ler dia bagi!
Itu tandanya dia suka ler tu!
Yg best tu...Bila orang minta dia buat2 ler ulurkan coklat tu!
Lepas tu.....
Dia Lari...hehehe...
Agaknya dia cakap...mana boleh...

Siap pegang dua-dua tangan lagi!
Dah seminggu ummi beli coklat nie...
Semalam kami 3 berana kerjakan sehingga habis...
Licin...cedap betol ler....

10 minit selepas tu!

Ini ler muka budak yang baru lepas makan coklat...
Jangan tak caya... Coklat yg panjangnya
Lebih kurang 10cm dia boleh makan separuh!
huhuhu....
Ayah dia kata...habis ler gigi...
Ummi pulak kata...Tak ler...
Ummi jaga gigi Husna baik2 yer....hehehe


Budak Comot dengan tin susunya....
Suka sangat ler dia main tin susu tu!
Pastu panjat nak capai barang2 atas meja makan!
Huhuhu...Dah pandai panjat ghupenya....

Buat muka tak bersalah jer....
Pada hal...habis ummi dia punya toto dan sofa!
Huhuhu... Dah ler sofa ummi dia warna putih!
Cam ne ler nak hilangkan tu!
Sebenarnya semalam hari yang paling bahagia. Bukan bermakna hari2 lain ummi tak bahagia! Salah tu... Sebenarnya...Semalam...Husna banyak sangat makan! Sampai nak tido malam pun masih makan lagi! Pastu dia punya do..do... pun cantik jer...
Menu HUsna semalam :
Sarapan pagi - Roti, keropok lekor dan susu
Makan tengah hari - NAsi sayur
Makan malam - bubur nasi dengan kentang dan kerot.
Di samping tu...Husna makan biskut...coklat... buah dan juga roti.
Banyak kan Husna makan....
Alhamdulillah....

8 kali peluk cium untuk Husna:

SyaNa on April 13, 2009 at 5:40 PM said...

alahai..comey nye dak comot tu..hehee

Liana on April 13, 2009 at 6:25 PM said...

hahahaha.....
Memmmang...comelll...Jenuh nak menyental baju tu yer... hehehe

ku tak sempurna on April 13, 2009 at 8:18 PM said...

bukan husna je yg suka cekelat... aku pun suka gak...


husnaaaa.... sikit cekelat tu... :D

cintaKusayangMu on April 13, 2009 at 10:36 PM said...

sedapnye....husna,darwishes nk gak....

Liana on April 14, 2009 at 8:58 AM said...

Ku tak sempurna,
Ramai yang minat dengan coklat nie...nyam..nyam...sedapppp.....

zieha on April 14, 2009 at 9:24 PM said...

wah..terror arrr husna mkn coklat..makanan heavy lain pun not bad gak..eloklah tu..bila husna suka pelbagai makanan, mesti husna dah kurang minta nenen gan ummi..hehehe:P

zai@umiaiman on April 15, 2009 at 11:11 AM said...

best kan bila anak2 mau makan., anak sy susah tul nk mkn ler, tak tau dah nk wat cmmana?

Liana on April 15, 2009 at 12:43 PM said...

Mummy Qis,

Ur twins belum ada sijil makan cokolet tau! Bior Husna makan dulu yer...hehehe

Zieha,
Hehehe...Lately nie...memang kuat makan. Hepi ummi dia...Psss...Husna dah tak nenen ler...hehehe...Dia tak nak! hahaha

Zai@umiaiman,
Husna pun baru je minat makan dia datang! Sebelum nie...masak le apa pun...bagi ler apa2 tak de dia nak makan! Bila dah setahun baru nak makan...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez