Friday, April 3, 2009

::. Husna oh Husna .::

Salam,

Hari nie Husna 1 tahun 2 minggu dan 2 hari... hehehe... Beso dah anak ummi....Dalam masa 2 minggu nie... Banyak perubahan yang berlaku pada Husna :



  • Husna pandai menari sekarang. PAntang dengar lagu ker, zikir ker, apa sahaja yg berbentuk nyanyian mesti dia menari. Tergeleng2 kepala dan montot dia! hehehe...
  • Husna juga dah pandai beri tumpuan atau perhatian pada sesuatu cam cerita ker.... Atau orang buat apa ker...
  • Sifat ingin tahu yang keterlaluan sangat! Sampai boleh menangis2 kalo tak dapat tengok apa aorang buat!
  • Memang confirm kidal...hehehe.... Tak tau ler ikot sape agaknya...Ke...sebab ummi dia kalo baca buka suka baca dari belakang? hehehe....
  • Dah mula minum susu Similac Gian EYE Q. Tah berapa kali tukor ler... Last2 nie ler yg sesuai dengan Husna! Ada kemungkinan Husna tak tahan dengan susu yang ada Laktosa. (betol ke ni)
  • Kalo lapar atau nak sesuatu, dah pandai ambil sendiri dan minta kat ummi atau ayah. Syahdu bila pertama kali Husna meminta makanan...huhuhu...
  • Husna sangat cepat lapar tau....
  • Dah pandai nak pakai kasut sendiri. Tp, masih belum boleh pakai ler...
  • Dah kenal itu barang dia!
  • Bila kata sayang ummi...dia cium ummi dia...Tp, cium dia habis ler muka kita penuh air liur...hahaha....


Ini gambar budak baru bangun tido... Dah siap2 nak gi Taska, tp...susah beno nak siapkan Husna nie... Lari2 Tengok tu, rambut pun xsempat bersikat! Alahai anak ummi!

Suka beno Husna nie main botol minyak yu yie nie... hehehe...

Alahai...comel ummi... Windu ler sayang.... Sangat2 rindu... Jangan nakal2 yer sayang...
Note : Baju Husna banyak sangat yang dah tak muat nie... Nie cam dah kena buat amal kat sogo atau JJ nie... hehehe... Ayah..kali nie ayah sponser yer...Boleh ler... Cayang ayah....

4 kali peluk cium untuk Husna:

zureen @ mama on April 3, 2009 at 6:31 PM said...

Rupanya ada juga insan yg sama suka baca buku dr belakang(sbb tak tahan tunggu kesudahan cite..he3)
Kejap shj anak2 sudah membesar..nikmatilah ia..

Liana on April 4, 2009 at 10:15 AM said...

Zureen...
Kita serupa.....hehehe....
Iyer kejap yer... Kadang2 terbau-bau bau dia masa baby...hehehe

rosmona on April 8, 2009 at 4:42 PM said...

kenapa ekk ummi?? budak2 suke sangat main botol minyak yuu yee?? hanna pon same. pastu tgk pic husna kt sini sangat la nakalnyer...rasa macam nk geget jer pipi die.

Liana on April 8, 2009 at 6:18 PM said...

hehehe..agaknya botol tu daya tarik kot! Husna tu manja dan aktiv sesangat.

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez