Friday, April 3, 2009

::. Wajah Insan Tersayang .::

Salam,
Hari ni ummi nak tunjuk wajah insan yang ummi sayangi. Gambar nie ummi ambil masa si comel ummi nie tengah tido...Kalo dia tak tido, jangan harap ler dapat ambil macam nie... Sifat ingin tau HUsna yang menebal tu...akan menyukarkan ummi untuk ambil gambar dia dengan tenang.... Husna...Ummi sayang kamu.... Sayang banget tau!


Ini ler wajah yang ummi rindu sangat2 masa ummi ditempat kerja... Sampai ada kala tu terdengar - dengar jeritan dia, ketawa dia...Dan kadang2 ummi tersenyum sorang2 mengingatkan tingkah laku dia... Ummi rindu sangat sayang!

Sebenarnya... ummi bukan sahaja nak tunjuk muka anak ummi nie... Ada sesuatu kejadian yang tak diduga semalam telah berlaku. Ummi tak tau ler kejadian sebenarnya... Tp, menurut "mama" cikgu kat taska Husna... Husna main cak..ba... dengan anak dia! Entah cam mana...tetiba terlanggar bucu pintu dan berdegang!!!! Terus Husna menangis kuat... Masa mula2 "mama" Husna kata cuma bengkak kat pipi jer... Pastu bila Husna bangun tido jer...baru dia perasan bengkak dan biru kat atas kening tu! Dia minta maaf kat ummi semalam. Ummi sambil tersenyum angguk jer ler... Cerita sebenarnya ummi tak tau ler...

Dahi Husna yng agak bengkak dan biru!

Pipi Husna yang biru... Dan panjangnya di anggarkan dalam 2 cm!



Husna...Husna...Apa yang Husna buat kat sekolah sampai jadi cam nie.... Ummi tau anak ummi nie kalo main cak...ba... Memang tak ingat gelak! Main entam keromo jer...Langgar apa jer... Selalu dia main dengan ayah dia...siap boleh sondol2 ummi dia lagi! Ummi harap, Husna jangan nakal2 sangat kat sekolah yer...Husna kan budak baik...

6 kali peluk cium untuk Husna:

Mamamanja on April 3, 2009 at 10:26 AM said...

ala... sinnya...
lasak sangat ler tuh

Liana on April 3, 2009 at 11:11 AM said...

hehehe... tu ler MM... Husna nie memang main tak ingat ler... hehehe

SyaNa on April 3, 2009 at 12:20 PM said...

la..siannye..
daku plak yg ngeri tgk..
bengkak btol tu...

Liana on April 3, 2009 at 12:44 PM said...

hehehe...Semalam masa cakap kat ayah Husna (kebetulan semalam ayah dia balik lambat) hu..hu... Ummi dia kena soal siasa dengan ayah dia cam kena soal dengan polis! Sib baik ayah dia bukan polis! hahahaha

Ira said...

Jangan terlalu trusted pada pengasuh. Kadang2 realitinya kita tak tahu. Sedih bila tgk muka anak bengkak dan biru sana sini.

Liana on April 6, 2009 at 10:05 AM said...

Ira,

Tq yer... Ummi pun tak ler percaya sangat. Kalo selalu jadi cam tu...memang ummi akan serang habis-habisan!

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez